  • Data: 2008-01-13 17:37:25
    Temat: Re: ipv4 2-3 lata
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę nie karmić tego trolla, jakby ktoś nie wiedział to jest
    > expert(C)-reaktywacja.

    Troll, czy nie troll, naprawdę mnie ten temat ciekawi. A przyznam
    szczerze, że jako laik, gdy próbowałem kiedyś samodzielnie zgłębić kilka
    innych tematów dotyczących RIPE, to musiałem się przebić przez tyle
    rzeczy, o których nie miałem pojęcia, a które były również zbyt
    obszerne, abym mógł poświecić na nie odpowiednio dużo czasu, że musiałem
    dać sobie spokój.

    Dlatego też pytam tutaj, aby mi to ktoś wytłumaczył w skrócie, w
    przystępny sposób.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com