  • Data: 2008-01-13 18:14:31
    Temat: Re: ipv4 2-3 lata
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to tłumaczę: rekonfiguracja serwerów, routerów, firewalli, vpn,
    > dns, dostępów do innych sieci, ... w instyrucji, która posiada
    > uzasadnione 100x/24 to praca na lata. Długie lata.

    Ok, ale dlaczego?

    Moim zdaniem, jeśli takie coś jest pracą na lata, to tylko i wyłącznie
    dlatego, że robi się ją "przy okazji", w ramach czyszczeń i udoskonaleń,
    priorytetowo traktując bieżącą działalność zasadniczą. A jeżeli taką
    instytucję postawimy przed faktem, że musi się priorytetowo zmobilizować
    i wykonać cały ten proces przez miesiąc - no, powiedzmy, 3 miesiące, to
    podejrzewam mimo wszystko, że by sobie spokojnie poradziła.

    Czy teraz mam rację, czy nadal coś pomijam?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com