  • Data: 2017-07-09 22:04:38
    Temat: Re: iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-09 o 18:56, Krzysztof Staniorowski pisze:

> [...]

    Tak mniej więcej.

    Próbowałem zainstalować managera plików aby zobaczyć folder ze
    zdjęciami. Wziąłem dwa z listy jaki mi ichni sklep odfiltrowywał.
    To się zdziwiłem jak zobaczyłem co mogę podejrzeć... Teraz wiem dlaczego
    w systemie nie ma żadnego managera plików. Bo po co mieć coś, co nie ma
    żadnego dostępu do telefonu.

    > Technologia Apple zakłada, że mniej ogarnięci użytkownicy przeczytają (albo
    > chociaż przewertują) dokumentację producenta (lub użyją Google żeby
    > poszukać rozwiązania gdzie indziej). Tam jest napisane, że bez żadnych
    > problemów można przegrać zdjęcia zarówno z komputera (PC z Windows lub Mac)
    > na iPhone i w drugą stronę przy pomocy programu iTunes.

    Jasne, i za każdym razem będę pisał w firmie do IT zgłoszenie serwisowe,
    aby mi iTuna zainstalowali kiedy zechcę przegrać z PC'ta zdjęcie od
    kolejnego kumpla/koleżanki. Bo BT oczywiście też nie działa i w ten
    sposób też pliku nie wyślę. Jasne, ratowałem się wielokrotnie mejlem
    przesyłając zdjęcie lub film (o ile mieścił się w limitach skrzynki korpo).
    Co za chory system. Podłączam go do PC'ta to się pięknie pyta mnie o
    pozwolenie o dostęp. Udzielam go i zgrać zdjęcie mogę ale skasować ani
    wgrać już nie. To co to za pytanie o pozwolenie na dostęp?

    Najbardziej, tak bardzo że odkładam go znowu do szafy i nigdy więcej,
    brakuje mi przycisku/komendy "powróć" z jakiegokolwiek menu w jednym
    miejscu. Ciągle zapętlam się między wejście w coś a powrót przyciskiem
    do ekranu z ikonkami. Ostatecznie dwuklikiem wyświetlam karty i zamykam
    wszystkie aplikacje. Wtedy dopiero jest wejście znowu do listy/menu
    początkowego.
    Debile tam pracują przy testowaniu user-friendly czy amerykanie są jacyś
    dziwni? Jak nie ma fizycznego stałego guzika to nie mogli w jednym
    miejscu na ekranie krzyżyka zrobić, albo konsekwentnie nazwać to tak
    samo "Cofnij" a nie co ekran to inna nazwa?

    No i te ciągłe lagi. Chcę odblokować ekran i czekam 5-6 sekund na
    reakcję na przycisk aż wskoczy ekran z ikonkami (wyłączyłem pin i linie
    papilarne bo myślałem że to jest problem, ale nie). Wchodzę w kontakty,
    klikam w wyszukiwarkę i czekam 5-6 sekund aż zareaguje i wyświetli
    klawiaturę. Wgrany najnowszy soft.

    Technicznie fajny telefon, mógłby być troszkę większy (klawiatura
    ekranowa za mała, trafiam poprawnie w literę tak w 60% kliknięć). I
    szkoda że wtyczka ładowarki inna. Choć po przemyśleniu zaleta jest. Jadę
    do rodziny na weekend i mam niedzielę bez telefonu. Bo się rozładował i
    koniec, zero jakichkolwiek możliwości naładowania.
    Kiedyś każdy producent miał swój system i człowiek przyzwyczajony był do
    targania ładowarki. Potem wymusili jeden standard i problem znikł.
    Wszędzie u każdego te same kabelki więc nikt nie nosi ładowarek. Teraz
    odczuwam konsekwencje tego wygodnego pomysłu.

    Zdrówko

    --
    Irokez