    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty
    From: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>
    Date: Sun, 09 Jul 2017 16:56:12 GMT

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    > Sat, 8 Jul 2017 19:00:37 +0200, w
    > <59610f99$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <n...@w...pl>

    > Rozumiem, że technologia Apple'a zakłada że umieścisz je na ftp i na Ajfonie
    > ściągniesz? :)

    Technologia Apple zakłada, że mniej ogarnięci użytkownicy przeczytają (albo
    chociaż przewertują) dokumentację producenta (lub użyją Google żeby
    poszukać rozwiązania gdzie indziej). Tam jest napisane, że bez żadnych
    problemów można przegrać zdjęcia zarówno z komputera (PC z Windows lub Mac)
    na iPhone i w drugą stronę przy pomocy programu iTunes.

    Gwarantuję, zarówno wyszukiwarka Google jak i czytanie dokumentacji
    producenta (dowolnego!) nie boli.

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)