  • Data: 2015-06-25 04:56:59
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:558a3ceb$0$27516$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przecież wszyscy wiedzą że wyrażam swoje opinie a nie korporacji ;-)

    Używasz mylących określeń, prawdopodobnie celowo wprowadzasz
    w błąd i prowokujesz dla zabawy. Bardzo to infantylne.

    > Udowodniłem Ci że max 2x

    Dla kogoś kto ma kartę od tego samego operatora simlock nie przeszkadza.

    > Nie mydlę tylko urabiam rynek ;-) i ciągle pomijasz dodatkowe ukryte
    > koszty.

    Tak jak pisałem wyżej - bawisz się prowokując celowe nieporozumienia.

    > A mnie tak i to jest jeden z czynników przy decyzji czy coś warto kupić
    > czy nie. Masz inaczej?

    To ile zarabiam nie jest istotnym czynnikiem przy decyzji.
    Zarabiam wystarczająco dużo aby kupić sobie dowolny telefon.
    Na decyzję wpływa głównie to czy mi się telefon podoba czy nie.

    > Ty Kwestionujesz a ja się będę upierał. Wolno mi?

    Tylko po co?

    > Skoro żyjesz w takim przekonaniu to nie będę Ciebie wyprowadzał z błędu.
    > Może się zdarzyć że się miło/niemiło rozczarujesz.

    Możesz mi uzasadnić dlaczego w serwisie aukcyjnym miałby
    wpłynąc na cenę wylicytowaną fakt, że ktoś wyjeżdza ?
    Czy fakt wyjazdu odstrasza licytujących?

    > Ja zauważam postęp. Nowy Ajfon za 1300 zł

    iPhone iPhonowi nierówny. iP5C to nie to samo co iP5S ani iP6.