  • Data: 2015-06-25 06:34:34
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-25 o 04:56, Pszemol pisze:
    > Używasz mylących określeń, prawdopodobnie celowo wprowadzasz
    > w błąd i prowokujesz dla zabawy. Bardzo to infantylne.

    Przedstawiam tylko swoją historię ;-) Widocznie nie potrafisz jej pojąć.

    > Dla kogoś kto ma kartę od tego samego operatora simlock nie przeszkadza.

    I mieszka w Londynie. Zabawne.

    > Tak jak pisałem wyżej - bawisz się prowokując celowe nieporozumienia.

    Jeśli uparcie zaprzeczasz faktom i arbitralnie decydujesz co jest ile
    warte, abstrahujesz od sytuacji, lokalizacji, uczuć to wybacz...
    A może to Ty nie możesz, nie umiesz, nie chcesz zrozumieć?

    > To ile zarabiam nie jest istotnym czynnikiem przy decyzji.
    > Zarabiam wystarczająco dużo aby kupić sobie dowolny telefon.
    > Na decyzję wpływa głównie to czy mi się telefon podoba czy nie.

    Dlatego jesteś w innym miejscu "orbity" :-). Jeśli nie potrafisz
    zrozumieć to przynajmniej nie odsądzaj od czci i wiary, nie wyśmiewaj
    ludzi myślących inaczej. Daj żyć :-)

    > Tylko po co?

    Po co chcesz mnie nawracać. Przyjmij do wiadomości.

    > Możesz mi uzasadnić dlaczego w serwisie aukcyjnym miałby
    > wpłynąc na cenę wylicytowaną fakt, że ktoś wyjeżdza ?
    > Czy fakt wyjazdu odstrasza licytujących?

    Bo widzisz obserwuję kilka aukcji i telefony ze średnią ceną wiszą
    miesiącami a ten o połowę tańszy sprzedał się w kilka godzin.
    To była zbrodnia i pogwałcenie wartości marki czy po prostu RYNEK?

    > iPhone iPhonowi nierówny. iP5C to nie to samo co iP5S ani iP6.

    W skali od 1 do 10 Jaka jest różnica. Z czego 5c jest wykastrowany. Na
    czym tak dużo zaoszczędzili?
    Będę robił kalkulację "wartości" do ceny. Chcę się przygotować do
    dyskusji ;-)
    Taki żart. Gdybyś znowu czego nie zrozumiał :-)