eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyinwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem... › Re: inwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem...
    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: inwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem...
    Date: Sun, 27 Nov 2011 00:02:01 +0100

    W dniu 2011-11-26 23:43, Tomek Kańka pisze:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a)

    > Pod wieloma większymi sklepami.

    OK, a jaka jest podstawa prawna tego?

    > Tak. Jak trzeba np. wyjąc dziecko z fotelikiem, albo go w tym foteliku
    > przypiąć, albo jak większe dzieci, to nie mają siły utzrymać drzwi i
    > można uszkodzić sąsiada.
    Ale to jest problem tego, który przyjeżdża z dzieckiem do sklepu. Jeśli
    nie może tak zaparkować żeby nie uszkodzić sąsiedniego auta, to niech
    poszuka miejsca gdzie może otworzyć drzwi bez takiego ryzyka. Zawsze się
    można zatrzymać na chwilę, wysadzić pasażerów i zaparkować. Posiadanie
    dziecka nie daje tutaj żadnych przywilejów. Takie same problemy mają
    osoby starsze, osoby z kończynami w gipsie itd. Jakoś nikt nie oznacza
    specjalnie miejsc dla nich.

    > Bo nie mają go z kim zostawić? Albo chcą z nim spędzić trochę czasu, a
    > tu akurat trzeba pojechać do marketu, bo kran cieknie?
    Nooo teraz to przesadziłeś. Chcą? OK, to wolny kraj. Niech sobie to tak
    zorganizują, żeby ich "chcenie" nie naruszało chęci posiadania
    nieobitego samochodu innym ludziom. "Spędzania czasu z dzieckiem w
    markecie" kojarzy mi się nieodmiennie z taką jedną sytuacją sprzed kilku
    miesięcy, gdy to dzieciak "spędzający czas z tatusiem" w Castoramie
    widowiskowo zdemolował stoisko z lampami i żyrandolami. Podejrzewam że
    opiekunka wyszłaby temu panu zdecydowanie taniej.

    > Nie masz dzieci, uważasz, że od dzieci są kobiety, czy tak sobie
    > trolujesz?

    Zwykle nie zgadzam się z uwagami AŁ, ale tym razem zadał konkretne
    pytania. Ty natomiast odpowiedziałeś w stylu "bo mi się należy i już".
    Otóż według obowiązujących przepisów PoRD "nie należy się". Tak samo jak
    przyklejenie "zielonego listka" nie oznacza że możesz bezkarnie obijać
    cudze auta.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: