eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyinwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem... › Re: inwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem...
  • Data: 2011-11-26 16:33:33
    Temat: Re: inwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem...
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-26 16:23, Marcin Jan pisze:
> [...]
    <ciach>
    > może jestem lekko do tyłu jeśli chodzi o PoRD ale chyba nie ma nic na
    > temat takich miejsc, więc jest to tylko dobra wola (takie wyznaczenie
    > miejsc) zarządcy parkingu.

    Może ja też jestem do tyłu, ale faktycznie tak jest. O ile
    usankcjonowano ustawowo miejsca "dla inwalidy" to kwestia miejsc "dla
    rodzin z dziećmi, dla leworęcznych, dla rudych, grubych i pryszczatych"
    to są wewnętrzne zarządzenia zarządcy parkingu których jednak w zasadzie
    nie da się egzekwować. Zwłaszcza, że w przeciwieństwie do oficjalnego
    wzoru i systemu wydawania plakietki "wózkarza" nie ma nawet formalnego
    oznaczenia dla samochodów "z dzieckiem". Wlepka "baby on board" itd. się
    nie liczy. Sytuacja jak sprzed kilku lat w sprawie miejsc dla inwalidów.
    Pozostaje liczyć na kulturę parkujących, a to jak ze smokami i 18letnimi
    dziewicami...

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: