    From: "Tiber" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: internet za granica
    Date: Wed, 3 Jun 2009 06:23:06 +0200

    BETON, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości h00nan$rh2$...@n...onet.pl pobredza:

    > W play-u strefa euro kosztuje 20zł za 1 Mbajt :)
    > a głowna strona onetu ma chyba ze 700 kilo
    > Moze warto poszukac rozwiązań na karte ale w danym kraju.

    I chyba na krótką metę nie będzie sensowniejszego rozwiązania. Nie wiem
    gdzie znajomy wątkotwórcy się wybiera, ale taki na przykład Vodafone,
    który posiada pół cywilizowanej Europy, sprzedaje karty prepay już od
    kilku euro. Kasują euro za dzień, choć może się ta kwota lekko różnić w
    poszczególnych krajach. Prędkości są oczywiście masakryczne, ale
    unikając przeładowanych stron i przy dobrym zasięgu da się spokojnie
    używać.

    --
    tbr