  • Data: 2009-06-03 21:21:05
    Temat: Re: [OT] Re: internet za granica
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości
    news:h05n4a$q72$1@inews.gazeta.pl...
    > "Mateusz Viste" <m...@n...please> wrote in message

    > Acha.. Hokus Pokus.. No niestety to znacznie przekracza moje zdolnosci
    > rozumowania, ale dzieki za wyjasnienia.

    Tu nie ma nic z czarow... jest tylko kwestia "chcenia".. czasem mozna tez
    poprosic o pomoc kolege lub grupe dyskusyjna...

    ja mam podobnie, tylko ze nie poprzez NXa, a poprzez routerek linksysa z
    oprogramowaniem DD-WRT. Zestawiam sobie polaczenie VPN (z poziomu Windows
    wyglada podobnie do laczenia sie modemem) i juz jestem w domu :)

    Zmiana oprogramowania i konfiguracja dla osoby znajacej sie na rzeczy
    zajmuje max pol godziny...
    Chyba nawet byly do tego instrukcje w internecie - krok po kroku, po polsku.

    Pozdrawiam
    Michal