  • 1. Data: 2013-03-26 21:21:46
    Temat: internet z cyfrowego polsatu
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich uczestników grupy.

    Zastanawiam się nad skorzystaniem z oferty internetowej Cyfrowego Polsatu.
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/sklep/summary.cp?
    promoCode=P4_INT_OU_IDK10u_04

    Czy ktoś z Was korzysta z takiej oferty i jak ją ocenia?

    Czy ten Router mobilny ZTE MF60 zdaje dobrze egzamin
    i czy przypadkiem nie zapomnieli, na w/w stronie z ofertą, dodać
    kwotę za korzystanie z tego routera, skoro liczą na początek tylko 1 zł?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2013-03-26 22:07:49
    Temat: Re: internet z cyfrowego polsatu
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.03.2013 21:21, Krycha_net pisze:
> [...]
    > i czy przypadkiem nie zapomnieli, na w/w stronie z ofertą, dodać
    > kwotę za korzystanie z tego routera, skoro liczą na początek tylko 1 zł?

    ja mam kolegę który ma coś takiego. on sobie chwali. ale to nie jest dla
    ludzi ktorzy kiedyś korzystali z netu po lanie. pomyśl. jak "dasz czadu"
    to cały transfer "łykniesz" w jeden wieczór. normalnie obejrzysz
    najnowszy top gear, parę kabaretów na YT, sterowniki sciągniesz.....
    Z drugiej strony, jak niemasz zamiaru korzystać z czegoś co wymaga dużej
    ilości danych to areo2 sobie zamów....

    ToMasz

    PS czy przyapdkiem za oko 35zł z orange nie będziesz miał 6 giga zamiast 4?

  • 3. Data: 2013-03-27 08:09:44
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/sklep/summary.cp?
    promoCode=P4_INT_OU_IDK10u_04

    > Czy ktoś z Was korzysta z takiej oferty i jak ją ocenia?

    4GB za 30zl na 2lata - szalu nie ma.
    Chyba ze 2 lata temu Play oferowal mi
    8GB za 24zl na rok, ale bez modemu - imho oferta bardziej korzystna.

  • 4. Data: 2013-03-27 08:57:07
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    Użytkownik "Krycha_net" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i czy przypadkiem nie zapomnieli, na w/w stronie z ofertą, dodać
    > kwotę za korzystanie z tego routera, skoro liczą na początek tylko 1 zł?

    Wygląda to na ofertę Plusa i tak jak w Plusie opłaca się wziąć jeszcze inną
    usługę np telewizję to wychodzi taniej.
    Kolega w Plusie ma internet i telefon, płaci za internet 35zł i ma 10GB.
    Warto sprawdzić czy modem ZTE MF60 współpracuje z Aero.
    Cena modemu za 1 zł jest normalna ale jest to umowa na 24 miesiące.
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/sklep/summary.cp?
    promoCode=P4_INT_OU_IDK10u_04

    Można kupić modem zgodny z Aero, jest to koszt 100-140zł i mieć internet na
    karte.

  • 5. Data: 2013-03-27 21:55:27
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-27 08:57, Roman pisze:
    > Użytkownik "Krycha_net"<k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    promoCode=P4_INT_OU_IDK10u_04

    (...)
    > Cena modemu za 1 zł jest normalna ale jest to umowa na 24 miesiące.
    > http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/sklep/summary.cp?
    promoCode=P4_INT_OU_IDK10u_04
    (...)

    Ta złotówka zastanawia mnie o tyle, że inne warianty, na czas określony,
    zawierają dopłatę co miesiąc 5 lub 10 zł. za korzystanie z modemu.

    Krycha.

  • 6. Data: 2013-03-27 21:58:53
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-26 22:07, ToMasz pisze:

> [...]
    > to cały transfer "łykniesz" w jeden wieczór. (...)
    > Z drugiej strony, jak niemasz zamiaru korzystać z czegoś co wymaga dużej

    Poczytałam, ale zdaje się, że to nie dla mnie.
    Poszukam jeszcze innych opinii.

    > ToMasz
    >
    > PS czy przyapdkiem za oko 35zł z orange nie będziesz miał 6 giga zamiast 4?

    Problem w tym, że w pokoju, gdzie stoi komputer mam słaby zasięg Orange.

    Krycha.

  • 7. Data: 2013-03-28 07:56:13
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

> [...]
    >
    > Ta złotówka zastanawia mnie o tyle, że inne warianty, na czas określony,
    > zawierają dopłatę co miesiąc 5 lub 10 zł. za korzystanie z modemu.

    Te dopłaty do tego modemu są tylko w najtańszej taryfie, w innych taryfach
    oferują inne modemy i routery.
    Ciekawszy jest zapis:
    Aktywacja w cenie 49 zł płatna przy pierwszej fakturze.
    Udostępnienie sprzętu internetowego
    Po upływie okresu podstawowego umowy sprzęt internetowy pozostaje własnością
    Cyfrowego Polsatu.

    Sugeruję jeżeli nie masz żadnych innych usług w Cyfrowym Polsacie, wziąć
    internet od operatora u którego masz telefon komórkowy, zawsze dostanie się
    jakieś bonusy.

  • 8. Data: 2013-03-28 23:05:25
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-28 07:56, Roman pisze:
    (...)

    > Sugeruję jeżeli nie masz żadnych innych usług w Cyfrowym Polsacie, wziąć
    > internet od operatora u którego masz telefon komórkowy, zawsze dostanie się
    > jakieś bonusy.

    To w moim przypadku Orange.

    Krycha.