  • 11. Data: 2014-05-14 05:32:41
    Temat: Re: internet w zte
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lkts4t$47b$1@news.vectranet.pl>,
    "KM" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > dobrze grupie, rozumiem, że teraz dobrze

    Nie.
    :-(
    --
    TA

  • 12. Data: 2014-05-14 10:55:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    O'RLY?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-05-14 15:37:35
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 14 May 2014 08:55:33 +0000 (UTC), masti wrote:

    > O'RLY?

    To słowo, oprócz określenia webowej aplikacji, ma też jeszcze takie
    klasyczne, przedinternetowe znaczenie :-)

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/forum

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 14. Data: 2014-05-14 16:43:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@h...ck.polsl.pl>,
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > To słowo, oprócz określenia webowej aplikacji, ma też jeszcze takie
    > klasyczne, przedinternetowe znaczenie :-)
    >
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/forum

    Mhm.
    Nawet google nazywa grupy newsowe po prostu forami.
    Patrz: adresy grup w podgladzie google.
    Niewazne, to tylko nazwa.
    --
    TA

  • 15. Data: 2014-05-14 18:07:32
    Od: "KM" <m...@p...onet.pl>

    dajcie spokój tym dyskusjom. Problem rozwiązałem. Wszystkim, którzy
    próbowali pomóc dziękuję. Wątek mozna uznać za zakończony.
    KM

  • 16. Data: 2014-05-15 14:23:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-14 18:07, KM pisze:
    > dajcie spokój tym dyskusjom. Problem rozwiązałem. Wszystkim, którzy
    > próbowali pomóc dziękuję. Wątek mozna uznać za zakończony.
    > KM

    Możesz napisać w jaki sposób problem rozwiązałeś?

  • 17. Data: 2014-05-15 23:40:59
    Od: "KM" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    > Możesz napisać w jaki sposób problem rozwiązałeś?

    Problem występował gdy w telefonie była tylko jedna karta SIM, gdy włozyłem
    drugą kartę wszystko zaczęlo funkcjonować jak należy.
    KM