  • Data: 2012-01-29 09:45:47
    Temat: Re: internet przez GSM z mBanku
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jg0s00$ibt$1@inews.gazeta.pl...

    > promocja z mbanku nie ma nic wspólnego z Aero2. Internet z Playa, modem huawei
    E173.
    > Modem nie ma simlocka. Posiada gniazdo microSD oraz flash z instalatorem
    > aplikacji dostępowej.
    > Bank płaci za modem i internet przez pierwsze 3 miesiące bez zająknięcia,
    > przez kolejne 4 tylko gdy obrót bezgotówkowy kartą przekroczy 100 zł/mies
    > przez dalsze 5 tylko gdy wpływy przekroczą 1000zł/mies + jak w pkt 4.
    > Reszta na stronie mbanku.
    sory, ale tyle mniej więcej wyczytałem z reklamy. Ten modem to ja do
    Aero2 potrzebuje, stąd pytanie o sam modem i aero2.
    Co do mBanku to nawet w regulaminie nie ma ani słowa co po 12 miesiącu
    się dzieje z modemem. zazwyczaj w "leasingu" jest jakiś wykup - tu niema
    słowa. tak samo w regulaminie jest mowa o jakiejś umowie z P4- ciekawe
    jakiej. Promocja jest nie nowa, wiec myślałem że już ktoś się dał skusić
    na taki internet..
    ToMasz