  • 1. Data: 2014-06-21 18:21:48
    Temat: internet
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    dostałem smsa, za miesiąć interetu w heyah nie zapłacisz więcej jak 9
    pln... o co chodzi?

    czy może Ktoś tu wie czy istnieje jakiś internet na kartę który można
    doładowywać (najlepiej z innego telefonu)?

  • 2. Data: 2014-06-22 10:11:46
    Temat: Re: internet
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-21 18:21, feldmarszałek tusk pisze:
    > dostałem smsa, za miesiąć interetu w heyah nie zapłacisz więcej jak 9
    > pln... o co chodzi?
    >
    > czy może Ktoś tu wie czy istnieje jakiś internet na kartę który można
    > doładowywać (najlepiej z innego telefonu)?

    Najprawdopodobniej lejek (duże ograniczenie prędkości transferu), po
    wyczerpaniu środków z tych 9zł.

    Jasne, chyba we wszystkich ofertach można doładowywać, jednak nie wiem
    czy operacja jest możliwa do przeprowadzenia z innego telefonu.

  • 3. Data: 2014-06-22 15:17:33
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    to jak poradzić sobie z doładowaniem karty po włożeniu jej do rutera?
    bez jej wyjmowania wkładania do telefonu wpisywania kodu i takich tam...

  • 4. Data: 2014-06-22 15:44:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 22 Jun 2014 15:17:33 +0200 osobnik zwany feldmarszałek
    tusk napisał:

    > to jak poradzić sobie z doładowaniem karty po włożeniu jej do rutera?
    > bez jej wyjmowania wkładania do telefonu wpisywania kodu i takich tam...

    a przez internet nie można?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-06-22 15:47:43
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    user tego nie opanuje

  • 6. Data: 2014-06-22 16:26:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 22 Jun 2014 15:47:43 +0200 osobnik zwany feldmarszałek
    tusk napisał:

    > user tego nie opanuje

    a nie możesz za niego?

  • 7. Data: 2014-06-22 17:54:45
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    wolałbym,żeby to sam robił, widziałem gdzieś na orange, że oni mają
    doładowania smsem, tylko nie pisało szczegółów... no i szukam...