  • 1. Data: 2011-11-18 19:43:10
    Temat: interface CAN do 2.oTDI
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Czy taki interfejs:
    http://tnij.org/n9zr (65zł)
    http://tnij.org/n9zs (159zł)
    będzie przydatny dla diagnostyki (do użytku domowego) do Octavii II 2.0TDI
    (2007r.)?
    Czy da się tym zrobić to co innymi interfejsami pracującymi z CANem (głównie
    chodzi mi o odczyt/kasowanie usterek, ustawienie świateł- ksenony - oraz ew
    inne zmiany których można dokonać za pomocą VAG-COM'a
    Jeżeli nie taki to może polecicie inny -tyle że kiedyś wiem że to kosztowało
    ok 600zł, nie spodziewałem się że znajdę coś tak taniego współpracującego z
    CANem

    Łukasz

  • 2. Data: 2011-11-19 14:18:36
    Temat: Re: interface CAN do 2.oTDI
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ja6904$488$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > Jeżeli nie taki to może polecicie inny -tyle że kiedyś wiem że to
    > kosztowało ok 600zł, nie spodziewałem się że znajdę coś tak taniego

    kup sobie klona VCDSa za 300 zl i w tym aucie zrobisz wszystko. Tylko
    poczytaj o chinskich vcdsach zanim go uruchomisz.

    emes.
    --
    OII 2.0 TDI 178km

  • 3. Data: 2011-11-19 16:55:36
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kup sobie klona VCDSa za 300 zl i w tym aucie zrobisz wszystko. Tylko
    > poczytaj o chinskich vcdsach zanim go uruchomisz.

    no tak, ale może ktośużywał podobnego do powyższych interfejsów - mam gdzieś
    jeszcze interfejs który parę lat temu kosztował kilkadziesiąt słotych i po
    linii K teżsię komunikuje ze wszystkim - w octavii I - bo do II potrzebny
    jest do can'a
    a 65zł to sporo mniej niż 300zł

    Łukasz