  • 1. Data: 2009-02-08 20:33:45
    Temat: inny artykuł
    Od: -koNkRet- <k...@o...pl>

    http://moto.onet.pl/1528773,2217,artykul.html

    Wreszcie jakiś mądrzejszy artykuł o motocyklach. (co nie znaczy że ze
    wszystkim się zgadzam)

    Pozdrawiam
    __
    bandit 600s

  • 2. Data: 2009-02-09 07:07:05
    Temat: Re: inny artykuł
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "-koNkRet-" <k...@o...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    http://moto.onet.pl/1528773,2217,artykul.html

    > Wreszcie jakiś mądrzejszy artykuł o motocyklach. (co nie znaczy że ze
    > wszystkim się zgadzam)

    Jesli "to" ma reprezentowac madrosc to co Ty czytujesz? Forum Onetu?
    Pytamboniewiem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 3. Data: 2009-02-09 08:34:54
    Od: "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    -koNkRet- <k...@o...pl> napisał(a):

    > Wreszcie jakis madrzejszy artykul o motocyklach. (co nie znaczy ze
    > ze wszystkim sie zgadzam)

    Ciiiiiiiicho, ten artykuł jest napisany przez człowieka z portalu
    nieszczególnie lubianego na grupie :).

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 4. Data: 2009-02-09 08:43:08
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    -koNkRet- pisze:
    > http://moto.onet.pl/1528773,2217,artykul.html
    >
    > Wreszcie jakiś mądrzejszy artykuł o motocyklach. (co nie znaczy że ze
    > wszystkim się zgadzam)

    No jest git. Poza tym ze sie gosciowi troszke pojecia pojebaly.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-02-09 09:01:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > No jest git. Poza tym ze sie gosciowi troszke pojecia pojebaly.

    No, jeden fragment mnie zastanowił.
    "Warto wspomnieć, że słowo "chopper" powstało ze słowa "chop"(z ang.
    siekać, ciąć, kroić). Owszem, pierwsze motocykle tego typu były
    purystycznymi monstrami, obdartymi z wszystkiego, co się dało, w celu
    poprawy osiągów."

    I teraz nie wiem czy to wy/my zżynaliśmy z Onetu czy Onet via Sikacz z nas.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 6. Data: 2009-02-09 09:05:21
    Od: n...@s...com

    On Mon, 09 Feb 2009 09:43:08 +0100, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >No jest git. Poza tym ze sie gosciowi troszke pojecia pojebaly.

    No, na pierwszej stronie placze ze sportowe motocykle maja za duzo
    mocy i ze to bez sensu na ulicach. Na drugiej wspomina tjuningowanego
    skutera i zali sie ze uniwesalnych motocykli juz nima, a duale sa do
    dupy, a na trzeciej ze mu jest niewygodnie na sportowej maszynie
    jezdzic po ulicach.
    No nie wiem, chyba to kompilowali z 4 felietonow roznych ludzi liczac
    ze laczac kilka marnych da sie zrobic jeden dobry. Chiba ze ałtor
    (sic) ma roztrojenie jazni ;)
    W sumie poziom faktu czy innego bravo. Gratuluje.
    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 7. Data: 2009-02-09 09:28:41
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > poprawy osiągów."
    >
    > I teraz nie wiem czy to wy/my zżynaliśmy z Onetu czy Onet via Sikacz z

    Nie przesadzaj Macku, Ty tez to gdzies wyczytales. Moze Altor siegnal do
    tego samego zrodla.
    Cel opublikowania bredni zostal osiagniety: ludzie klikaja i o to chodzi.
    Wiecej dyskusji, wiecej klikniec. Proponuje zatem, wbrew intencji,
    ignorowac.

  • 8. Data: 2009-02-09 09:28:56
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał

> [...]
    > skutera i zali sie ze uniwesalnych motocykli juz nima, a duale sa do
    > dupy, a na trzeciej ze mu jest niewygodnie na sportowej maszynie

    Ale to prawda jest

    W sumie poziom faktu czy innego bravo. Gratuluje.

    Hm..Nie sadze.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 9. Data: 2009-02-09 09:38:29
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Kefir pisze:
> [...]
    > http://moto.onet.pl/1528773,2217,artykul.html

    > Jesli "to" ma reprezentowac madrosc to co Ty czytujesz? Forum Onetu?

    Heh dobre, komentarze pod artykulem sa przezabawnym mega-belkotem w
    porownaniu do belkotu samego artykulu.
    Debaty ekspertow czym czym jest moc i moment, a czym nie jest, gdzie co
    druga odpowiedz zaczyna sie od BZDURA! :)))

    Kazali praktykantowi z dzialu kulinarnego napisac artykul do portalu, to
    napisal.
    Puby motocyklowe z tabliczkami "Choppers parking only" itd. Najwyrazniej
    autor/ka mieszka w USA.
    Dalej nie ma sensu czytac.

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 10. Data: 2009-02-09 10:04:27
    Od: "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ozz <o...@t...pl> napisał(a):

    > Puby motocyklowe z tabliczkami "Choppers parking only" itd. Najwyrazniej
    > autor/ka mieszka w USA.

    A byłeś kiedyś koło wejścia do Hard Rock Cafe w Wawie? :)

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650