  • 11. Data: 2012-06-20 22:32:07
    Temat: Re: "inna" śruba w japończyku
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Krzychu" <"s_krzychu[m wrote:

    > W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie jest to lewy gwint. W wielu
    > autach tak jest.

    Z jakiego powodu jest tam lewy gwint?
    (skoro już wiesz, że jest lewy)
    Żeby się nie wykręcało przy cofaniu? ;-)

  • 12. Data: 2012-06-20 22:39:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-20 20:52, Przembo pisze:

    > Czasem nawet te same modele mają różne gwinty, kiedyś raz na jakiś czas
    > holowałem jakiegoś Combolota i uchwity nie zawsze pasowały pomiędzy
    > autami, a auta różniły się o 2-3 lata wiekiem.

    Nie sądziłem, że aż tak ciekawie, ale być może. Okazji do sprawdzania
    "kompatybilności" mam raczej niewiele i te, które miałem okazję
    doświadczyć, wskazywały na niekompatybilność między markami.

  • 13. Data: 2012-06-20 22:50:29
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-20 22:32, cef pisze:

    > Z jakiego powodu jest tam lewy gwint?
    > (skoro już wiesz, że jest lewy)
    > Żeby się nie wykręcało przy cofaniu? ;-)

    Hm... Może po to, żeby takiego haka nie użyć "dzieśtam" po czym
    zapomnieć odłożyć do samochodu.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 14. Data: 2012-06-21 14:41:14
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-06-20 22:50, Grejon pisze:
> [...]

    Albo dachowaniu :-)

    > Hm... Może po to, żeby takiego haka nie użyć "dzieśtam" po czym
    > zapomnieć odłożyć do samochodu.

    Nie możliwe. To są dwie z sześciu śrub mocujących ramę haka do podłużnic.
    Rozwiązałem problem na siłę. Wkręciłem na chama M12 które były w
    zestawie i się nagwintowało. W ogóle to dzwne były te śruby, bo miały
    czubek stożkowy a łeb pod klucz 17 zamiast 19.

    ________MAT_______

  • 15. Data: 2012-06-21 14:43:58
    Od: marcin <l...@k...cwo>

> [...]
    > zestawie i się nagwintowało. W ogóle to dzwne były te śruby, bo miały
    > czubek stożkowy a łeb pod klucz 17 zamiast 19.

    ot i caly pms z jego fahofcami.
    ty piszesz o montazu haka do podluznic z tylu a oni o uchu do holowania.

  • 16. Data: 2012-06-21 16:51:17
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-06-21 14:43, marcin pisze:
    > ot i caly pms z jego fahofcami.
    > ty piszesz o montazu haka do podluznic z tylu a oni o uchu do holowania.

    Żeby udzielić przydatnej odpowiedzi trzeba by najpierw przeczytać
    pytanie. Komu by się chciało...

    ________MAT_______

  • 17. Data: 2012-06-21 17:28:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-21 16:51, Lagod pisze:

    > Żeby udzielić przydatnej odpowiedzi trzeba by najpierw przeczytać
    > pytanie.

    Napisałeś:
    <cite>
    Nie mogę wkręcić żadnej śruby w otwór do montażu haku w podłużnicy mojej
    Toyoty.
    </cite>

    > Komu by się chciało...

    Widzisz, ludzie chcieli pomóc, a Ty ich ładnie potraktowałeś...

  • 18. Data: 2012-06-21 19:07:58
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-21 17:28, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > Toyoty.
    > </cite>

    > Widzisz, ludzie chcieli pomóc, a Ty ich ładnie potraktowałeś...

    gosc chcial zamontowac HAK. to wy nie zrozumieliscie o co chodzi. jakos
    ja od razu pomyslalem ze chodzi o tyl pojazdu i hak a nie ucho.

  • 19. Data: 2012-06-21 19:24:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-21 19:07, marcin pisze:

    > gosc chcial zamontowac HAK.

    Z tego co napisał na początku nic takiego nie wynikało.

    > to wy nie zrozumieliscie o co chodzi. jakos
    > ja od razu pomyslalem ze chodzi o tyl pojazdu i hak a nie ucho.

    Potrzebujesz dowartościowania? No problem.

  • 20. Data: 2012-06-21 19:27:13
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Z tego co napisał na początku nic takiego nie wynikało.

    w takim razie wyjasnij mi po co mialby wkrecac jakies sruby w miejsce
    montazu ucha do holowania?