  • 21. Data: 2012-06-21 19:34:30
    Temat: Re: "inna" śruba w japończyku
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-21 19:27, marcin pisze:

    > w takim razie wyjasnij mi po co mialby wkrecac jakies sruby w miejsce
    > montazu ucha do holowania?

    Ponieważ "ucho" gdzieś zaginęło i próbował coś dopasować?
    Sytuacja bardzo typowa...

  • 22. Data: 2012-06-21 19:44:57
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-21 19:34, Artur Maśląg pisze:

    > Ponieważ "ucho" gdzieś zaginęło i próbował coś dopasować?
    > Sytuacja bardzo typowa...

    myslales ze chcial wkrecic zwykla srube i za nia holowac auto ? :D

  • 23. Data: 2012-06-21 20:11:02
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    marcin <l...@k...cwo> napisał(a):

> [...]

    Gdyby napisał:

    "Nie mogę wkręcić żadnej śruby w otwORY do montażu hakA w podłużnicACH mojej
    Toyoty"
    to nie byłoby tego nieporozumienia.

    > myslales ze chcial wkrecic zwykla srube i za nia holowac auto ? :D

    Nic śmiesznego...
    Wpisz w Google hasło "ucho holownicze" to zobaczysz, jakie ludzie miewają
    pomysły

  • 24. Data: 2012-06-21 20:18:18
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-21 20:11, Wmak pisze:

    > Gdyby napisał:
    >
    > "Nie mogę wkręcić żadnej śruby w otwORY do montażu hakA w podłużnicACH mojej
    > Toyoty"
    > to nie byłoby tego nieporozumienia.

    w sumie pozniej napisal "To są dwie z sześciu śrub mocujących ramę haka
    do podłużnic. "

    > Nic śmiesznego...
    > Wpisz w Google hasło "ucho holownicze" to zobaczysz, jakie ludzie miewają
    > pomysły

    to nie moga byc ludzie. to musza byc amerykanie.

  • 25. Data: 2012-06-21 20:43:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-21 20:18, marcin pisze:

    > w sumie pozniej napisal "To są dwie z sześciu śrub mocujących ramę haka
    > do podłużnic. "

    Oczywiście kombinatorze - po wszystkich odpowiedziach :)

    > to nie moga byc ludzie. to musza byc amerykanie.

    To są ludzie - podobnie jak pytania na pms...

  • 26. Data: 2012-06-21 21:35:38
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    a jak wytlumaczysz fakt ze ja od razu wiedzialem o co mu chodzi ?

  • 27. Data: 2012-06-21 21:58:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-21 21:35, marcin pisze:

    > a jak wytlumaczysz fakt ze ja od razu wiedzialem o co mu chodzi ?

    Gwałtowną potrzebą zaistnienia?

  • 28. Data: 2012-06-21 22:45:53
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-21 21:58, Artur Maśląg pisze:

    > Gwałtowną potrzebą zaistnienia?

    aha.

  • 29. Data: 2012-06-22 09:49:55
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-06-21 17:28, Artur Maśląg pisze:

    > Napisałeś:
    > <cite>
    > Nie mogę wkręcić żadnej śruby w otwór do montażu haku w podłużnicy mojej
    > Toyoty.
    > </cite>

    > Widzisz, ludzie chcieli pomóc, a Ty ich ładnie potraktowałeś...

    Znowu ktoś się bezmyślnie wtrąca w dyskusję nie śledząc jej dokładnie.

  • 30. Data: 2012-06-22 10:59:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-22 09:49, Lagod pisze:
> [...]
    (...)

    > Znowu ktoś się bezmyślnie wtrąca w dyskusję nie śledząc jej dokładnie.

    Widzę, że z czytaniem ze zrozumieniem jest podobnie...