  • Data: 2010-03-22 12:42:33
    Temat: Re: info: RS485 + separacja
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    wiadomości news:ho3i6u$dsf$1@news.onet.pl...

    sg/fd5cf37c3ba48476?hl=en

    > Taaa... a ja podziekowal. Wlasnie przeczytalem co Piotr Galka podeslal.
    > Dziekuje, postoje ;-)

    Ale to co ja podesłałem dotyczyło AD a nie Lineara.
    Ten Linear bardzo mi się podoba, tylko wstępne rozeznanie (listopad 2009)
    wykazało spodziewane terminy dostaw (produkcja małej skali) rzędu 10
    tygodni. Unikamy takich elementów, bo jak potem trzeba szybko kilkadziesiąt
    sztuk zrobić to bardzo denerwujące jest czekanie na jeden element.
    P.G.