  • Data: 2010-03-22 20:30:48
    Temat: Re: info: RS485 + separacja
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/03/2010 14:44, Pszemol wrote:
    > No ale w czym problem?
    > Nie lubisz budować płotków z metalizowanych przelotek na PCB ? :-)

    Plotki moga byc - tylko analogowke mi szlag trafi w wiekszosci
    projektow. 0.5A przelaczane na 180MHz to nie dla mnie (znaczy do
    spawarki to by sie pewnie nadalo, ale teraz inne rzeczy robie). Poza tym
    nigdzie tam nie pisza o ekranach magnetycznych (z tego co przeczytalem
    to wynika ze to air-core trafo jest).
    Bawic sie w buried capacitance to z kolei koszty mocno podnosi - dla
    mnie nie ma sensu.

    Jakies napiecie po 'drugiej stronie' (bo z mojej strony to glowna zaleta
    tych scalakow) z reguly sie znajdzie, do RS485 i tak trzeba 3 druty, a
    jak sa trzy to juz niewielki problem dolozyc czwarty na zasilanie.

    Ostatnio robilem plytke z 15 sztuk RS485 i zastanawialem sie czy nie
    wstawic malego serdesa (zeby uniknac wiaderka transoptorow) i nie slac
    wszystkiego do Altery jednym laczem szeregowym. Niestety zwyciezylo
    lenistwo i zrobilem tradycyjnie. Ciekawe jaki szum zrobilo by mi 15
    takich transceiverow ;-)

    --
    Jerry1111