    From: "jerzyn" <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
    Date: Sat, 1 Aug 2009 10:43:36 +0200

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h4uope$dks$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jeśli ma odbierać telefony to dobrze by było gdyby umiał się zachować.
    > Ja też uważam, że UKE, zwłaszcza pod rzadami Anny Streżyńskiej to
    > najlepiej działający urząd centralny w kraju.
    > Ale odnioslem wrażenie, że i tu zaczęło się pogarszać.
    > Bo nie chodzi o ten jeden przypadek nadętego pana konsultanta ale o kilka
    > ostatnich spraw, które załatwili po prostu niewłaściwie.
    > A jeszcze do niedawna było super.
    > Mam nadzieję że to przypadek po prostu i dalej będzie OK.

    Mam za mało doświadczenia z tym Urzędem ,te doświadczenia które mam, są
    pozytywne.Kontakt z UKE jest to ciastko z kremem w porównaniu z kontaktami z
    BOK na przykład Ery. Makabra jest "przejście" zgłoszenia awarii czy to
    telefonu czy to Blueconecta, mało ze musi człowiek wysłuchiwać kretyńskie
    uwagi konsultantów ,mając legalny program antywirusowy konsultant radzi mi
    go wyłączyć aby Bluconnect zaczął pracować normalnie.Cały czas było OK,
    nagle się popsuło ,nie dzwonie do BOK i tak nic nie załatwię ,czasami pisze
    ale tez z zerowym wynikiem.