-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "jerzyn" <p...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
Date: Sat, 1 Aug 2009 10:43:36 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 23
Message-ID: <h50v2m$36k$1@news.onet.pl>
References: <h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h4un00$guu$1@news.onet.pl>
<h4uope$dks$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: inet20907na-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
X-Trace: news.onet.pl 1249116054 3284 213.158.199.67 (1 Aug 2009 08:40:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Aug 2009 08:40:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228745
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:h4uope$dks$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Jeśli ma odbierać telefony to dobrze by było gdyby umiał się zachować.
> Ja też uważam, że UKE, zwłaszcza pod rzadami Anny Streżyńskiej to
> najlepiej działający urząd centralny w kraju.
> Ale odnioslem wrażenie, że i tu zaczęło się pogarszać.
> Bo nie chodzi o ten jeden przypadek nadętego pana konsultanta ale o kilka
> ostatnich spraw, które załatwili po prostu niewłaściwie.
> A jeszcze do niedawna było super.
> Mam nadzieję że to przypadek po prostu i dalej będzie OK.
Mam za mało doświadczenia z tym Urzędem ,te doświadczenia które mam, są
pozytywne.Kontakt z UKE jest to ciastko z kremem w porównaniu z kontaktami z
BOK na przykład Ery. Makabra jest "przejście" zgłoszenia awarii czy to
telefonu czy to Blueconecta, mało ze musi człowiek wysłuchiwać kretyńskie
uwagi konsultantów ,mając legalny program antywirusowy konsultant radzi mi
go wyłączyć aby Bluconnect zaczął pracować normalnie.Cały czas było OK,
nagle się popsuło ,nie dzwonie do BOK i tak nic nie załatwię ,czasami pisze
ale tez z zerowym wynikiem.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody