  • Data: 2010-12-31 09:21:23
    Temat: Re: ilu naprawilo lampki choinkowe?
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ptoki" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbf.googlegroups.com...
    >Mialem taki komplet
    > co sie laczy szeregowo wtyczkami sieciowymi, za wtyczka zaczyna sie
    > opisywany
    > juz to kabel fi 0,000nic mm2 z mega sztywna izolacja, urwa sie to
    > blyskawicznie
    > i o porazenie nie trudno. Co za gowno. Diodowe niby lepsze ale swiatlo nie
    > idzie dookolnie, efekt jakis taki chyba gorszy a kable pewnie tak samo
    > marnie
    > wykonane :/
    W instrukcji jest napisane ze maksymalnie jeden moze byc podpiety
    dodatkowo.
    A co do cienkosci kabla. Wiesz, to jest ekologiczne i energetycznie
    sprawne. Bo mniej zasobow na sztuke wychodzi ;)
    ---------------------------------

    jakieś 3 lata temu matka kupiła taki fajny zestaw, izolacja pięknie się
    zsunęła od strony wtyczki,
    z obydwu kabelków, gdy wkładałem to do gniazdka nastąpiła eksplozja, nastała
    ciemność,
    zostałem z samą wtyczką w ręce, wywaliło bezpieczniki a ja przez pół dnia
    widziałem kulę ognia.

    Mam jeszcze przy okazji pytanie, jest sobie wąż świetlny i ma 3 kolory
    żarówek, był sterownik ale też się wzioł i zalał wodą po czym spalił
    doszczętnie, z węża wychodzą tylko 3 przewody, jak to jest zrealizowane że
    zapala się niezależnie 3 kolory z 3 przewodów ?