  • Data: 2011-05-14 22:03:13
    Temat: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dla mnie nie, zwykle zupelne poczatki maja chyba wlasnie artystyczna
    > intensywnosc itp ten poziom artystyczny mierzy sie chyba jakoscia
    > 'przezywania' -

    i to np pokazuje jeszcze jak te tematy maja sie do pracowania w firmie
    ktora jest raczej zawsze nastawiona na praktycyzm (w tym sensie nawet
    uczelnia jest nastawionana praktycyzm) - i mimo ze jest cywilizacyjny
    postep w kierunku luznej atmosfery czy wolnego ukladu godzin to ciagle
    jeszcze w tym sensie za malo - bo co firme obchodzi 'przezywanie' kodowania?
    -- osobisie lubie czy tez wrecz musze 'poprzezywac' pisanie osobistego
    programu (jest to wtedy program pisany z duzym oddechem ktory to oddech
    i tak w aplkacji przeklada sie na cos innego - bardziej jakby stabilnosc )