  • 1. Data: 2011-04-01 09:19:16
    Temat: [piątkowo] ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    http://ru.fishki.net/picsw/042011/01/pics/pics_067.j
    pg

    no comments...

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-04-01 11:23:03
    Temat: Re: ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 1 Kwi, 09:19, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:
    > http://ru.fishki.net/picsw/042011/01/pics/pics_067.j
    pg

    > no comments...
    >
    > --
    > Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
    > ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    > MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

    1.04 :P

    Samochód już kupiłeś ? ja w poniedziałek jadę oglądać egzemplarza i
    mam nadzieję że nim wrócę :)

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-04-01 11:35:58
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-04-01 11:23, Czarek Daniluk pisze:

    > Samochód już kupiłeś ? ja w poniedziałek jadę oglądać egzemplarza i
    > mam nadzieję że nim wrócę :)

    A, szkoda gadać...
    Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(
    Dobra - moja wina, że go wcześniej nie sprawdziłem w serwisie, ale
    pewnie i tak nic by to nie dało - w dniu zakupu pracował jak żyleta, a
    tuż po zakupie dałem na diagnozę do dobrego, polecanego na klubie
    cytrynki warsztatu i też nic nie znaleźli podejrzanego. Komputer mówi że
    jest wszystko ok., na dzień dobry wymieniłem rozrząd, sprawdzone są już
    wtryski, pompa wysokiego ciśnienia i mechanik mówi, że zaczyna mu już
    brakować pomysłów co jest nie halo... wamać!

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 4. Data: 2011-04-01 11:43:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    napisał w wiadomości news:4d959c74$1@news.home.net.pl...

    > A, szkoda gadać...
    > Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(

    A jaki to?

  • 5. Data: 2011-04-01 12:01:26
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 1 Kwi, 11:43, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > A jaki to?

    Dokładnie chciałem zapytać o to samo - czyżby C5 ??

    Pozdrawiam !

  • 6. Data: 2011-04-01 12:20:21
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-04-01 12:01, Czarek Daniluk pisze:

    > Dokładnie chciałem zapytać o to samo - czyżby C5 ??

    C5, 2.0 HDI, końcówka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni
    przegląd w citroenie na 179kkm)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 7. Data: 2011-04-01 12:22:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > C5, 2.0 HDI, końcówka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni
    > przegląd w citroenie na 179kkm)

    Sprowadzony?
    Ile kosztował?

  • 8. Data: 2011-04-01 12:29:56
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-04-01 12:22, Cavallino pisze:

    > Sprowadzony?
    > Ile kosztował?

    W sumie to niemało - po wszystkich opłatach 27 tys. Kupowałem w myśl
    zasady, żeby omijać okazje. No i gówno to dało :( Choć cały czas się
    łudzę, że to jakaś trudna do zdiagnozowania, ale jednak pierdółka...
    Jak już bedę miał o czym, to napiszę osobny wątek - cierpliwości :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 9. Data: 2011-04-01 12:32:28
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 1 Kwi, 12:20, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

> [...]
    > przegląd w citroenie na 179kkm)
    >
    > --
    > Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl

    Odezwij się Pan na priv - czarek_at_cedaniluk.com
    Podam Ci namiary na dobrych chłopaków, może oni coś wymyślą, jak
    powiesz że ode mnie to nie zedrą ostatnich pieniędzy :D

    Pozdrawiam !

  • 10. Data: 2011-04-01 12:33:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 01 Apr 2011 12:20:21 +0200, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
    napisał(a):

    > C5, 2.0 HDI, końcówka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni
    > przegląd w citroenie na 179kkm)

    hmmm... a może... próbowałeś zatankować na innej stacji?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.