  • From: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
    Date: Fri, 1 Apr 2011 18:44:59 +0200

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał

    > ...i zaczął telepać właśnie po tej wymianie?

    Nie, przed. W zasadzie już następnego dnia po kupieniu miałem problemy z
    odpaleniem, więc podejrzewałem świece żarowe. Potem były objawy takiej
    czkawki przy wchodzeniu na obroty, czyli potrafił się zadławić przy ruszaniu
    z jedynki albo szarpnąć przy zmianie na dwójkę, generalnie ciężko nim było
    płynnie ruszyć. Telepanie na wolnych obrotach raz jest wyczuwalne bardziej,
    raz mniej, a czasami jest całkiem ok. Ale na pewno było jeszcze przed
    wymianą rozrządu, bo sam mechanik zwrócił mi na to uwagę. Teraz najnowsza
    hipoteza mechanika (już innego niż na początku) to przepływomierz, ale
    będzie mógł to sprawdzić dopiero w poniedziałek.

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!