  • Data: 2011-04-02 19:02:37
    Temat: Re: ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I to jest wkurzająca wada w porównaniu z 1.9TDI (w którym pad przepływki
    > oznacza totalne zmulenie auta). Lexia/Peugeot Planet _może_ nie pokazać
    > błędu. Chyba, że padnie umieszczony w przepływce czujnik temperatury
    > powietrza i będzie wskazywał głupie wartości (rzędu -100 stopni).
    > Sporo daje jednak wykonanie testów w czasie jazdy (pod obciążeniem). Nie
    > wiem jak Lexia, ale PP podaje wartość zmierzoną przepływu powietrza i
    > jednocześnie wartość oczekiwaną (lub porównanie mierzonej do oczekiwanej
    > - nie pamiętam dokładnie, a nie chce mi się do auta iść).

    Też o tym myślałem, skoro w TDI można zrobić próbę dynamiczną, porównać
    parametry zadane przez komputer z odczytanymi przez elektronikę i w ten
    sposób zdiagnozować dość dokładnie silnik i postawić diagnozę, dlaczego
    nie czyta się o czymś takim dla HDI, CDI i innych CR?
    Czy nie potrafią tego, czy nikt ich tak nie diagnozuje? tylko podpina
    komputer - panie nie ma błędów - silnik miód malina :)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Już wiem czemu nie chcę nowoczesnego Diesla ;) jakby mi odpi... taki
    manewr zaraz po kupnie to chyba bym go spalił ;)