  • Data: 2011-04-01 12:35:13
    Temat: Re: ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Kwi, 12:29, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

    > W sumie to niemało - po wszystkich opłatach 27 tys. Kupowałem w myśl
    > zasady, żeby omijać okazje. No i gówno to dało :( Choć cały czas się
    > łudzę, że to jakaś trudna do zdiagnozowania, ale jednak pierdółka...
    > Jak już bedę miał o czym, to napiszę osobny wątek - cierpliwości :)

    Pamiętaj o jednym o czym zdaje się większość użytkowników
    hydropneumatyki nie wie i nie chce wiedzieć - co 5 lat wymiana LHD -
    nie LHM, LHM był mineralny, w tej generacji olej hydrauliczny jest
    syntetyczny.

    Próby przelewowe na wtryskach robili ?
    Jeśli przelewowa nic nie pokaże to ja bym wziął i sprawdził mu
    kompresję ;)

    Pozdrawiam !