  • 21. Data: 2004-06-04 20:29:25
    Temat: Re: ile się zakłada telefon/neostradę w TP?
    Od: "Kocureq" <a...@...stopce.pl>

    W artykule news:c9ql81$2lll$1@news2.ipartners.pl,
    niejaki(a): Adam Paluch z adresu <a...@b...net> napisał(a):

    > przynajmniej skonczy sie dzielenie Neo po blokach ...

    E tam, dopna 2 userow i przerzuca sie na neo 1mb

    --
    ____________________Kocureq____________________
    ==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====

  • 22. Data: 2004-06-04 21:23:07
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Fri, 4 Jun 2004 22:14:16 +0200, Adam Paluch wrote:

    > no to wreszcie cos sensownego (o ile limit bedzie sluszny)
    >
    > przynajmniej skonczy sie dzielenie Neo po blokach ...

    Pewnie nie jesteś użytkownikiem Neo ;). Wbrew pozorom łącze
    nielimitowane się przydaje i to wcale nie do ściągania pirackiego softu
    czy filmów, jak twiedzi złośliwie wiele osób (przykładów każdy zna na
    pewno wiele - jeśli nie, to mogę podać).

    I co Telekomuna zaoferuje wtedy takiej osobie, która potrzebuje łącza
    bez limitów? W końcu chyba oferta powinna spełniać oczekiwania klientów.
    Jak czytałem - nawet France Telecom ma dla obu opcji - tj. 512 oraz 1024
    - możliwość wykupienia łącza nielimitowanego.

    A co do nielegalnego dzielenia - jeśli wiesz, że gdzieś dzielą, to zgłoś
    to do TPSA - tym bardziej, jeśli to leży w twoim interesie. Choć znając
    ich opieszałość, to pewnie nic by i tak w sprawie nie zrobili.

    Kocureq dobrze pisze - w razie takich ruchów z ich strony - albo zmiana
    operatora albo iDSL 1Mb do podziału :).

    --
    Tom

  • 23. Data: 2004-06-04 21:31:10
    Od: "Kocureq" <a...@...stopce.pl>

    W artykule news:1ovrgeed17pmm$.1g1tupe1wc8n3$.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): tm z adresu <m...@p...fm> napisał(a):

    > Kocureq dobrze pisze - w razie takich ruchów z ich strony - albo
    > zmiana operatora albo iDSL 1Mb do podziału :).

    Z operatorem gorzej, ale nie iDSL, nie :) Jesli zunajemy info w tamtym
    watku za prawdziwe, to rownie prawdziwe jest pojawienie sie neo 1mb, gdyz
    "najwieksza neo bez limitu". Czyli nielegalni ISP przepna sie na to neo i po
    krzyku.

    Natomiast co do ruchawosci tepsy - oni sie moga nawet ruchac, ale co z tego
    jak mozliwosci nie maja, bo kontrola w wczesniej ustalonym terminie to nic
    nie da, a ludzie zakladajacy neo raczej nie maja sasiadow ktorzy ich
    wsypia...

  • 24. Data: 2004-06-04 22:17:01
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Fri, 4 Jun 2004 23:31:10 +0200, Kocureq wrote:

> [...]
    > "najwieksza neo bez limitu". Czyli nielegalni ISP przepna sie na to neo i po

    Racja, nie do końca zrozumiałem. W takim układzie nie byłby to
    absolutnie krok wymierzony w uzytkowników dzielących "na lewo", bo oni
    bardzo łatwo by sobie z tym "poradzili", tylko jakiś kaprys TP. Ale po
    co - nie wiem, bo przecież na prędkość Neo 640 mało kto może chyba
    narzekać. Jeśli dadzą 1Mb/s bez limitu w niskiej cenie - to ci z 640
    przejdą na 1Mb/s i wrócimy niejako do punktu wyjścia, z tym, że
    obciążenie sieci będzie jeszcze większe, bo będa pracować 1Mbitowe rury.
    Jeśli natomiast będzie za drogo, to nikt tego nie weźmie. Pożyjemy,
    zobaczymy - "pogdybać" zawsze można :).

> [...]
    > jak mozliwosci nie maja, bo kontrola w wczesniej ustalonym terminie to nic
    > nie da, a ludzie zakladajacy neo raczej nie maja sasiadow ktorzy ich

    Ja nikomu źle nie życzę, tylko jeśli miałbym ponieść konsekwencje
    "dzikiego" dzielenia, to wolałbym żeby poprostu TP tego pilnowała. Ale
    zgadzam się, że za bardzo nie ma jak.

    --
    Tom

  • 25. Data: 2004-06-04 22:33:02
    Od: "Kocureq" <a...@...stopce.pl>

    W artykule news:1tvh6hd33wouc$.pwpfbp0nkv9w.dlg@40tude.net,
> [...]

    > absolutnie krok wymierzony w uzytkowników dzielących "na lewo", bo oni
    > bardzo łatwo by sobie z tym "poradzili", tylko jakiś kaprys TP.

    Chyba powrot do starej neo (bez plusa), gdzie bylo kilka wersji predkosci.

    > Jeśli natomiast będzie za drogo, to nikt tego nie weźmie.
    > Pożyjemy, zobaczymy - "pogdybać" zawsze można :).

    "za drogo" nie bedzie bo gorna granica jest cena internetDSLa 1 Mb.
    Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    > Ja nikomu źle nie życzę, tylko jeśli miałbym ponieść konsekwencje
    > "dzikiego" dzielenia, to wolałbym żeby poprostu TP tego pilnowała. Ale
    > zgadzam się, że za bardzo nie ma jak.

    Ano, bo po TTLach trudno cokolwiek udowadniac. Poza tym juz widzialem sieci
    na neo 320 (siec typu dwoch sasiadow i router) i tea chadzaja i goscie sie
    ciesza bo maja modem (jak padnie limit) taniej niz do tej poy, czasami
    szybciej, nie zajmuje linii i w ogole w pyte :)

    Takie chyba byly zalozenia neo 128, tylko niestety do tego dochodzi
    abonament telefoniczny, ktory w kilku przypadkach moich znajomych odciagnal
    ich od tego na rzecz innych rozwiazan (Telenet, osiedlowki).

  • 26. Data: 2004-06-05 14:11:49
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    User <t...@w...niezly.as> wrote:

    > Poprostu nie napisal, ze ma kolege w Telepunkcie. Ot co.
    Kolega w telepunkcie to wiesz co może...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 27. Data: 2004-06-05 15:30:10
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    Beavis <b...@g...com> pisze:

    >Po co ci Neo - wlasnie przeczytalem, ze zanosi sie na wprowadzenie
    >limitu takze dla wersji 640, wiec jak dla mnie bylby to moment na
    >pozegnanie z Neostrada i przejscie do konkurencji. Lacze 640 z limitem -
    >smiechu warte :).

    No i?

    Nie wszyscy zajmują się (jak ktoś tu ładnie określił),
    backupowanie Internetu i ten limit jest im zupełnie obojętny.

    17:23:25 up 27 days, 14:39, 4 users, load average: 0.00, 0.00, 0.00
    RX bytes:1904150313 (1815.9 Mb) TX bytes:1535588491 (1464.4 Mb)

    To np. mój domowy routerek, na którym wisi dns, ircd, kilka
    stron i parę innych rzeczy. I chętnie zgodziłbym się na jakiś
    rozsądny limit w zamian za większy EIR i mniejsze opóźnienia.

  • 28. Data: 2004-06-05 15:33:39
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    tm <m...@p...fm> pisze:

> [...]
    >czy filmów, jak twiedzi złośliwie wiele osób (przykładów każdy zna na
    >pewno wiele - jeśli nie, to mogę podać).

    Proszę podaj jakies sensowne domowe zastosowanie które
    spowoduje miesięczne wykorzystanie łącza na poziomie większym niż
    powiedzmy 15 GB.

  • 29. Data: 2004-06-05 18:00:09
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

    > Proszę podaj jakies sensowne domowe zastosowanie które
    > spowoduje miesięczne wykorzystanie łącza na poziomie większym niż
    > powiedzmy 15 GB.

    Słuchanie dobrej jakości radia internetowego, od czasu do czasu
    oglądanie video streaming, ściąganie z sieci nowych wersji używanego
    oprogramowania, lub dodatków do tegoż, pogrywanie w gierki
    shockwave, netmeeting ze znajomymi/rodziną... i w 10 dni zużyte
    15 GB... (da się szybciej ;-))

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 30. Data: 2004-06-05 19:06:17
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    "Mr.FX" <m...@w...pl> pisze:

    >Słuchanie dobrej jakości radia internetowego,

    Powiedzmy.

    >od czasu do czasu
    >oglądanie video streaming,

    Od czasu do czasu, czyli z jakiś GB miesięcznie. Jeśli
    natomiast ktoś ogląda marnej jakości filmiki kilka godzin dziennie to
    sensownym zastosowaniem tego nazwać nie można.

    >ściąganie z sieci nowych wersji używanego
    >oprogramowania, lub dodatków do tegoż,

    1 GB?

    >pogrywanie w gierki
    >shockwave,