  • 11. Data: 2011-04-02 13:01:46
    Temat: Re: ile przekladka z anglika?
    Od: Łukasz <n...@n...pl>

    Dnia Sat, 02 Apr 2011 10:33:12 +0200, J.F. napisał(a):

    > To w sumie zaleta, fotoradary niegrozne :-)

    Wszystko ma swoje zady i walety. Szkoda tylko za durne OC płacić po 2tyś
    złotówek.

    --
    Łukasz

    "Spec tajne, przed użyciem spalić."

  • 12. Data: 2011-04-02 16:25:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Apr 2011 13:01:46 +0200, Łukasz wrote:

    >Wszystko ma swoje zady i walety. Szkoda tylko za durne OC płacić po 2tyś
    >złotówek.

    A przeciez na tym zgnilym zachodzie to och, ach, wszytko najlepiej, a
    ubezpieczenia dobre i tanie, nie tak jak w Bolandzie :-P

    J.

  • 13. Data: 2011-04-02 20:41:20
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-04-2011 o 16:25:28 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A przeciez na tym zgnilym zachodzie to och, ach, wszytko najlepiej, a
    > ubezpieczenia dobre i tanie, nie tak jak w Bolandzie :-P

    Taka mentalność, zarobić dużo (w przeliczeniu), ale wydawać tak jak w
    Polsce.