    From: "Leszek K." <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ile plyt moze nagrac nagrywarka DVD?
    Date: Wed, 26 Aug 2009 23:28:23 +0200

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 22:16:01 +0200, BQB napisał(a):

    > A ja mam nagrywarkę NEC-ND-3540A, od około roku ma duży problem z
    > odczytem płytki CD, o nagraniu CD można zapomnieć, DVD bez problemów.
    > Przez te kilka lat nagrałem gdzieś z kilkadziesiąt płyt CD i DVD. Żaden
    > Liteon z tych, które miałem nie zachowywał się tak i nie padał tak szybko.

    NEC-a 3540A to ja też miałem. Przed benkiem. Bardzo przyzwoita nagrywarka
    (choć benek lepszy). Parę tysięcy płyt zaliczył. Nagrywał bardzo
    przyzwoicie ale odtwarzania miał słabiutkie. Nad każdą ryską się strasznie
    męczył. Kupiłem go bo dwukrotnie wymieniany na gwarancji Liteon zaczął
    robić fochy i psuć co drugą płytę. U Ciebie stawiam na zakurzony laser. Po
    tylu latach (a już z 5 lat nie produkowany) musiał zajść kurzem.