  • 11. Data: 2011-06-07 10:14:24
    Temat: Re: ile pamieci
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 10:38, marfi wrote:
    > Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm a co bedzie gdy się spełni taka przepowiednia:
    >
    > ,,Czeka nas bańka i upadek Microsoftu"
    > ,,To żyjący trup. Żart w biznesie technologicznym. Jedyne wyjście, jakie
    > mu pozostało, to przejęcie Skype, Nokii i zastąpienie Steve'a Ballmera
    > przez Steve'a Elopa (...) Ale to się nie stanie, dopóki Ballmer jest
    > najlepszym przyjacielem Billa Gates'a. (...) Duopol Wintela przestanie
    > istnieć w ciągu półtora roku" - powiedział niedawno Steve Blank, przez
    > wielu określany jako guru Silicon Valley.

> [...]
    onuje-wintela

    Steve Blank to jeden z tych genialnych analityków, którzy w piątek mówią
    że będzie padało, a w poniedziałek potrafią naukowo wyjaśnić, dlaczego
    świeciło słońce.

    Kolejna wspaniała przepowiednia po "linux na co drugim domowym
    komputerze" i końcu świata w ubiegłym miesiącu. Ktoś się tym jeszcze
    podnieca?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 12. Data: 2011-06-07 11:54:25
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Po skonczonym przemowieniu wylogowal sie z Second Life i poszedl zrobic
    kolacje...

    --
    Pozdr

  • 13. Data: 2011-06-07 11:54:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-06-07 10:31, RadoslawF pisze:

    > Ja też nie, tylko ze to niczego nie dowodzi.

    Dowodzi braku potrzeby używania XP do grania, jak się miało Vistę.

    > Tyle że to niewykształcony margines

    Dobrze wiedzieć, że niewykształcony margines może mieć tytuły naukowe.

    > a na temat wieszania
    > się i nie działania gier na Viście sporo się naczytałem.

    A ja czytałem, że Elvis żyje. Wiesz jaką wartość miała ta lektura?
    Mi się nic nie wieszało pod Vistą - chcesz nie wierzyć - proszę bardzo.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 14. Data: 2011-06-07 12:45:32
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 07 Jun 2011 11:38:05 +0200, marfi napisał(a):
    /../
> [...]
    > (...) Duopol Wintela przestanie istnieć w ciągu półtora roku" - powiedział
    > niedawno Steve Blank, przez wielu określany jako guru Silicon Valley.

    Co to za brednie?

  • 15. Data: 2011-06-07 14:31:44
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 11:22:29 +0200, Q napisał(a):

    > a wiesz ile kosztuje najtansza karta, ktora sensownie wspiera dx11?
    > (tak zeby miec te 60 klatek na full detalach)

    Bez kozery - powiem pińćset.

    [ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 16. Data: 2011-06-07 15:11:17
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > Po skonczonym przemowieniu wylogowal sie z Second Life i poszedl zrobic
    > kolacje...

    jakie to ma znaczenie, wszystko się zmienia.

  • 17. Data: 2011-06-07 15:17:47
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-07 11:22, Q wrote:

    > a wiesz ile kosztuje najtansza karta, ktora sensownie wspiera dx11?
    > (tak zeby miec te 60 klatek na full detalach)

    Karty które spełnią oczekiwania 90% graczy nawet w crysis 2 w przy
    pełnych detalach i sporej rozdzielczosci kosztuja zazwyczaj mniej niz
    legalna wersja windows 7 Pro. Drogo?

    Jezeli kupisz sobie karte za 2kpln brutto - taka tez mozna, wkrotce po
    kilkaset zl miesięcznie bedziesz placil za prąd ;)

  • 18. Data: 2011-06-08 15:56:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał

    > Co to za brednie?

    Jesli nie wiadomo o co chodzi .. sprawdz kurs Apple - byc moze ktos
    wlasnie niezle zarabia :-)

    O ile w pierwszej czesci moze byc sporo prawdy, to jakos nie bardzo
    wierze zeby upadl w tak krotkim czasie, a jeszcze mniej zeby to
    bylo z powodu Apple :-)

    No chyba zeby tak .. Apple wypusci swoj fspanialy system na AMD dla
    szerokiej publiki ?

    J.

  • 19. Data: 2011-06-08 17:04:40
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-07 11:38, marfi wrote:
> [...]
    > istnieć w ciągu półtora roku" - powiedział niedawno Steve Blank, przez
    > wielu określany jako guru Silicon Valley.

    To byłoby najidiotyczniejsze wydarzenie w galaktyce. Firmy mające taki
    istotny udział w rynku nie updają. Zmieniają właściciela, nazwę itp.
    Jedni zarabiają, inni inwestują. Ci którzy tego nie potrafią, wróżą z fusów.

  • 20. Data: 2011-06-12 22:17:19
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bthbv9g3ol9h.76sixq4wwwmx$.dlg@40tude.net...