  • 21. Data: 2011-06-12 22:20:21
    Temat: Re: ile pamieci
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:iskcs4$63b$1@news.onet.pl...

    > Pod XP od biedy można było zainstalować DirectX10 (ręczna zabawa).
    > DirectX.11 z tego co mi wiadomo jeszcze nikt nie wrzucił na XP.
    >
    > Jeżeli teraz twierdzisz, że nowe gry lepiej działają pod DX9 niż pod DX11
    > to mamy pewne nieporozumienie.
    > a) pod DX9 mogą być szybsze, ale brzydsze
    > b) nowe produkcje jeżeli jeszcze nie wymagają, to wkrótce będą wymagać
    > DX11, więc ni cholery na XP nie pójdzie.

    DX9, 10 czy 11 to zależy wiele od grafy czy wspiera czy nie.
    A pytanie tyczyło "przeciętnego użytkownika". Raczej "użyszkodnika".

    Feromon

  • 22. Data: 2011-06-12 23:22:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 00:17:19 +0200, Feromon napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:bthbv9g3ol9h.76sixq4wwwmx$.dlg@40tude.net...

    > Miało być "przecietny uzytkownik" .
    > To np. moja żona. Nie gra w ŻADNE GRY.

    Wybacz, ale w cytowanym przeze mnie poście stoi jak byk co innego i to do
    niego się odnoszę.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which