  • 1. Data: 2011-06-06 20:59:25
    Temat: Re: ile pamieci
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    &gt; wiem wiem - pamiec teraz taka droga ze nie warto pytac ... ale w
    &gt; zasadzie ile RAM wymaga przecietny uzytkownik ?
    &gt; Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby 4GB, no bo co tam trzymac ?

    Win Xp 32. Wystarcza 2 GB do wszystkich najnowszych gier w kt ore gra mój syn.
    Tzn modern warfare 2, Wiedzmin itp.
    System win xp 32 jest szybszy przy 2x1 GB niz jak mu załozymy 2x2GB albo 4x1 GB.
    Jestem o tym przekonany doswiadczalnie.
    Co do innych poważniejszych programów - to jeżeli program jest dedykowany pod XP
    to spokojnie wystarcza mu 2 GB pamięci. I szybki dysk.

  • 2. Data: 2011-06-06 22:12:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2011 22:59:25 +0200, Gil napisał(a):

    > Win Xp 32. Wystarcza 2 GB do wszystkich najnowszych gier w kt ore gra mój syn.
    > Tzn modern warfare 2, Wiedzmin itp.

    To, hem, hem, nie są najnowsze gry.

    > System win xp 32 jest szybszy przy 2x1 GB niz jak mu załozymy 2x2GB albo 4x1 GB.
    > Jestem o tym przekonany doswiadczalnie.

    System XP ma niewątpliwie wielką wartość muzealną, ale nowe gry (i nie
    tylko) znacznie lepiej działają na czymś nowocześniejszym.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 3. Data: 2011-06-06 22:26:41
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-06-07 00:12, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > To, hem, hem, nie są najnowsze gry.

    > System XP ma niewątpliwie wielką wartość muzealną, ale nowe gry (i nie
    > tylko) znacznie lepiej działają na czymś nowocześniejszym.

    Na pewno na systemie nowszym działają lepiej ?
    Przed wejściem na rynek Windows 7 znajomi gracze instalowali
    na nowych kompach dwa windowsy, XP do gier a Vistę do programów
    użytkowych.
    Twierdzili że gry działały szybciej, lepiej i pewniej pod XP
    niż pod Vistą. :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-06-07 00:18:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 07 Jun 2011 00:26:41 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Na pewno na systemie nowszym działają lepiej ?

    Na pewno.

    > Przed wejściem na rynek Windows 7 znajomi gracze instalowali
    > na nowych kompach dwa windowsy, XP do gier a Vistę do programów
    > użytkowych.

    Ja nie instalowałem.

    > Twierdzili że gry działały szybciej, lepiej i pewniej pod XP
    > niż pod Vistą. :-)

    Niektórzy twierdzą, że Tupolew pod Smoleńskiem oberwał bombą.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 5. Data: 2011-06-07 05:25:27
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > Twierdzili że gry działały szybciej, lepiej i pewniej pod XP
    > niż pod Vistą. :-)

    Pod XP od biedy można było zainstalować DirectX10 (ręczna zabawa).
    DirectX.11 z tego co mi wiadomo jeszcze nikt nie wrzucił na XP.

    Jeżeli teraz twierdzisz, że nowe gry lepiej działają pod DX9 niż pod
    DX11 to mamy pewne nieporozumienie.
    a) pod DX9 mogą być szybsze, ale brzydsze
    b) nowe produkcje jeżeli jeszcze nie wymagają, to wkrótce będą wymagać
    DX11, więc ni cholery na XP nie pójdzie.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 6. Data: 2011-06-07 08:29:11
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-06-07 07:25, Użytkownik Rafał Łukawski napisał:

> [...]
    > b) nowe produkcje jeżeli jeszcze nie wymagają, to wkrótce będą wymagać
    > DX11, więc ni cholery na XP nie pójdzie.

    Gracze jak zauważyłem w pierwszej kolejności chwalą się ilością
    klatek na sekundę, kwestia brzydsze-ładniejsze nie występuje
    a przynajmniej nie spotkałem w ich przepychankach kto ma lepiej.
    Jak już te gry będą wymagać najnowszego DX to przyznam ci rację
    na razie nie przyznaje.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-06-07 08:31:51
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-06-07 02:18, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Ja nie instalowałem.

    Ja też nie, tylko ze to niczego nie dowodzi.

    > Niektórzy twierdzą, że Tupolew pod Smoleńskiem oberwał bombą.

    Tyle że to niewykształcony margines a na temat wieszania
    się i nie działania gier na Viście sporo się naczytałem.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-06-07 09:22:29
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jeżeli teraz twierdzisz, że nowe gry lepiej działają pod DX9 niż pod DX11
    > to mamy pewne nieporozumienie.

    a wiesz ile kosztuje najtansza karta, ktora sensownie wspiera dx11?
    (tak zeby miec te 60 klatek na full detalach)

  • 9. Data: 2011-06-07 09:38:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > b) nowe produkcje jeżeli jeszcze nie wymagają, to wkrótce będą wymagać
    > DX11, więc ni cholery na XP nie pójdzie.

    Hmm a co bedzie gdy się spełni taka przepowiednia:

    ,,Czeka nas bańka i upadek Microsoftu"
    ,,To żyjący trup. Żart w biznesie technologicznym. Jedyne wyjście, jakie mu
    pozostało, to przejęcie Skype, Nokii i zastąpienie Steve'a Ballmera przez
    Steve'a Elopa (...) Ale to się nie stanie, dopóki Ballmer jest najlepszym
    przyjacielem Billa Gates'a. (...) Duopol Wintela przestanie istnieć w ciągu
    półtora roku" - powiedział niedawno Steve Blank, przez wielu określany jako
    guru Silicon Valley.

    Zródło: http://teleinformatyka.pb.pl/2437052,35206,apple-pok
    onuje-wintela

    --
    marfi

  • 10. Data: 2011-06-07 09:41:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 07 Jun 2011 10:29:11 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Gracze jak zauważyłem w pierwszej kolejności chwalą się ilością
    > klatek na sekundę, kwestia brzydsze-ładniejsze nie występuje
    > a przynajmniej nie spotkałem w ich przepychankach kto ma lepiej.

    Mhm. Czyli liczbę owych FPS mierzą najczęściej w najniższych detalach i bez
    włączonych żadnych upiększaczy typu pełnoekranowy antyaliasing? :)

    (ciach...)

    [ Kobiety przywiązują się przez względy. (Stendhal) ]