    From: "Maciek" <k...@X...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?
    Date: Mon, 28 Jun 2010 09:38:15 +0200

    >Wiek jest natomiast pewny, no - prawie. Stare auto, to stare auto i tyle.

    Ok, ale wiek nie moze byc wyznacznikiem stanu technicznego przy kupnie auta,
    wiec z tej perspektywy patrzac nie jest dla mnie zadnym podstawowym
    prametrem. Uzywke kupuje ze wzgledu na stan i cene a nie rocznik.

    > No właśnie - nadzieję (a wiadomo czyją jest ona matką).
    Kupujac uzywke mozesz miec tylko nadzieje, nie sprawdzisz wszystkiego w
    100%, moga wystepowac wady ukryte, auta nie rozkrecisz na czesci przy
    zakupie, po zakupie moze cos pasc. Zawsze jest w mniejszym czy wiekszym
    stopniu "ryzyk fizyk", nie ma innej mozliwosci.

    > Nie przeczę, że można znaleźć 15-letnią brykę, co to nią dziadek raz na
    > tydzień do kościoła itd., ale rozmawiamy na pewnym poziomie uogólnienia.
    Na pewnym poziomie uogolnienia ludzie sprzedaja zlomy do ktorych juz nie
    chca dokladac, ludza sie ze jak kupia cos nowego to bedzie lepiej;)
    Kupujacy nie chca dac dla konkretnych rocznikow kilku tys. wiecej aby kupic
    samochod o ktory ktos dbal i nie chce sie go za grosze pozbyc, a takie
    samochody warte sa uwagi. Wola kupic w tym roczniku jak najtaniej a potem
    siedziec u mechanika/blacharza i buczec ze ta marka jest feeee.

    > Tylko żeby to dbanie i manie na dzień dobry albo krótko po dzień dobry nie
    > kosztowało nabywcy więcej niż wiekowe jeździdło warte.

    Czesto jak sie chce zaoszczedzic przy zakupie to tak bywa albo jak sie
    kupuje nie majac zielonego pojecia jak posprawdzac auto i na co zwracac
    uwage.

    > I kupuje taki np. pytający...

    Tak jest.

    Pozdrawiam