  • 11. Data: 2009-05-13 12:55:31
    Temat: Re: ile można wlać paliwa pod korek
    Od: mlek <r...@o...pl>

    Vir wrote:
    > cykając już pod koniec pistoletem po trochu, bo odbija. Mam złą technikę
    > nalewania, czy też to normalne, że 7 litrów paliwa wożę dla sztuki?
    > Ostatnio już jeździłem, aż moto zaczęło gasnąć, dopiero zatankowałem.
    > Nic z tego, weszło 15 litrów.

    Moze te 7l to szpachla na zbiorniku? ;)

  • 12. Data: 2009-05-13 12:56:01
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Vir pisze:
    > Mam złą technikę nalewania, czy też to normalne, że 7 litrów paliwa wożę dla
    sztuki?

    Pojemnosc zbiornika maleje wraz z iloscia szpachlu na tymze zbiorniku.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-05-13 12:58:59
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > czekaj, poszukam szklanej kuli,

    ma w zbiorniku i dla tego te rozbieznosci

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 14. Data: 2009-05-13 13:00:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Monster napisał(a):
    > no i nie mam centralki:-)

    Dzisiaj to raczej telefonia IP a nie jakies analogowe centralki. Gdzie
    Wy to wozicie???

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 15. Data: 2009-05-13 13:03:59
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał w wiadomości
    > Dzisiaj to raczej telefonia IP a nie jakies analogowe centralki. Gdzie Wy
    > to wozicie???
    przecież napisalem że nie mam:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 16. Data: 2009-05-13 13:51:14
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

    > Ja to bym powiedzial, ze skoro wchodzi pod sam korek tylko 15 litrow i
    > po spaleniu tego gasnie to znaczy ze nie schodzi do samego konca.
    >
    > Nie dziala Ci rezerwa - zapchany krociec od rezerwy albo smietnik w
    > kraniku ktorym sie przelacza albo inne cos w tym gatunku - nie wiem jak
    > masz to rozwiazane w tym modelu BMW.

    Jest tez inna mozliwosc: 5kg szpachli na zbiorniku.
    K.14.

  • 17. Data: 2009-05-13 14:43:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 May 2009 14:00:26 +0200, osobnik zwany Vir wystukał:

    > katalog podaje dla mojego moto (BMW), że pojemność zbiornika paliwa to
    > 22 litry. Nigdy nie udało mi się nalać więcej niż 15 litrów, i to

    zależy któ?y rocznik. W moim '94 z plasticzanym zbiornikiem max udaje się
    17-18. Związane to jest bardzo głębokim umieszczeniem wlewu. A i tak
    ostatnie parę litrów trzeba pracowicie ciurkać.Gdzieś nawet widziałem
    rysunke przekrojowy tego zbiornika i w zasadzie więcej nie ma szans bo by
    poziom paliwa musiał być wyższy od poziomu wlewu :)

    --
    BMW R1100GS
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 18. Data: 2009-05-13 16:58:19
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Paweł Burdzy" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bez sensu, ja mam czarny motocykl i wchodzi 17 litrów... Może on ma
    > grubszy lakier albo coś?

    ja też mam czarny, ale do mojego wchodzi 16 :| ale oszustwo buuu :(...

  • 19. Data: 2009-05-13 17:57:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    metalbeast pisze:

    > Użytkownik "Paweł Burdzy" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ja też mam czarny, ale do mojego wchodzi 16 :| ale oszustwo buuu :(...

    trza było kupić niebieski. wlezie 19

    --
    gildor
    9'99

  • 20. Data: 2009-05-13 18:57:33
    Od: a...@g...com

    On 13 Maj, 19:57, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > trza było kupić niebieski. wlezie 19

    Do mojego czarnego wchodzi 23, wiec? ;-)

    --
    Artur