  • 1. Data: 2009-05-13 12:00:26
    Temat: ile można wlać paliwa pod korek
    Od: Vir <a...@o...pl>

    katalog podaje dla mojego moto (BMW), że pojemność zbiornika paliwa to
    22 litry. Nigdy nie udało mi się nalać więcej niż 15 litrów, i to
    cykając już pod koniec pistoletem po trochu, bo odbija. Mam złą technikę
    nalewania, czy też to normalne, że 7 litrów paliwa wożę dla sztuki?
    Ostatnio już jeździłem, aż moto zaczęło gasnąć, dopiero zatankowałem.
    Nic z tego, weszło 15 litrów.

    Vir
    Duża czarna bawarka

  • 2. Data: 2009-05-13 12:04:42
    Temat: Re: ile można wlać paliwa pod korek
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Vir pisze:
    > katalog podaje dla mojego moto (BMW),

    czekaj, poszukam szklanej kuli, bo dzieś się zapodziała i nie moge
    zakumać, co Ty tam masz.

    --
    gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-05-13 12:15:19
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    Vir pisze:
    > Mam złą technikę nalewania, czy też to normalne, że 7 litrów paliwa
    > wożę dla sztuki?

    Może to głupie, ale tankując moto stawiasz je na centralce? Jeśli
    motocykl nie stoi w pionie nie da się go zalać pod korek.

  • 4. Data: 2009-05-13 12:19:13
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Vir pisze:

    > Ostatnio już jeździłem, aż moto zaczęło gasnąć, dopiero zatankowałem.
    > Nic z tego, weszło 15 litrów.

    Ja to bym powiedzial, ze skoro wchodzi pod sam korek tylko 15 litrow i
    po spaleniu tego gasnie to znaczy ze nie schodzi do samego konca.

    Nie dziala Ci rezerwa - zapchany krociec od rezerwy albo smietnik w
    kraniku ktorym sie przelacza albo inne cos w tym gatunku - nie wiem jak
    masz to rozwiazane w tym modelu BMW.

    KJ

  • 5. Data: 2009-05-13 12:20:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Burdzy" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > motocykl nie stoi w pionie nie da się go zalać pod korek.

    A wlewa się wtedy przez przednią lampę?

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2009-05-13 12:22:17
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "gildor" < napisał w wiadomości
> [...]

    do mojej po zapaleniu się rezerwy wchodzi średnio 13-14l do zera nigdy nie
    wybierałem,jezdzić nie przejmować się:-)

    > czekaj, poszukam szklanej kuli, bo dzieś się zapodziała i nie moge
    > zakumać, co Ty tam masz.

    Przecie pisał że czarna:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 7. Data: 2009-05-13 12:25:01
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Burdzy" napisał w wiadomości

    > Może to głupie, ale tankując moto stawiasz je na centralce? Jeśli motocykl
    > nie stoi w pionie nie da się go zalać pod korek.

    Da się,akurat mam korek przesunięty w prawo,no i nie mam centralki:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 8. Data: 2009-05-13 12:27:09
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Nie dziala Ci rezerwa - zapchany krociec od rezerwy albo smietnik w
    > kraniku ktorym sie przelacza albo inne cos w tym gatunku - nie wiem jak
    > masz to rozwiazane w tym modelu BMW.

    Nie mam kranika, moto jest na wtrysku. Myślałem, że mam jakiś
    przełącznik od rezerwy, którego nie odkryłem?

    Vir
    BMW K1100 RS

  • 9. Data: 2009-05-13 12:40:50
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Monster pisze:

    > Przecie pisał że czarna:-)

    no no, znalazłem kule. ale nie chciało mi się kurzu zetrzeć.

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-05-13 12:41:23
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    Monster pisze:
    > Przecie pisał że czarna:-)

    Bez sensu, ja mam czarny motocykl i wchodzi 17 litrów... Może on ma
    grubszy lakier albo coś?