  • Data: 2014-09-18 22:37:44
    Temat: Re: ile lat zajmie Samsungowi rozwiązanie tego problemu?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-18 22:16, rs wrote:

    > ty siegasz po lustrzanke, a ja siegam po telefon. sugerujesz mi, ze
    > musze kupic jakiegos kobylastego DSLRa? ja sugeruje, jest to niepotrzebne.
    > podalem dwa przyklady. mozesz wymyslic sobie fafdziesiat innych, w
    > ktorych takie rozwiazanie jest wygodne i praktyczne. <rs>

    Oczywiscie, to super, ze kazdy moze korzystac ze sprzetu we wlasny,
    indywidualny sposob (choc w obecnych czasach to raczej tylko myslenie
    zyczeniowe). Napisalem jak ja to rozwiazuje, co oczywiscie nie oznacza,
    ze jest to jedyne sluszne rozwiazanie. Powoli przymierzam sie do zakupu
    nowego aparatu i na 90% nie bedzie to lustrzanka a maly mirrorless wiec
    wielkosc nie bedzie az tak duzym problemem choc tak czy siak dochodzi
    dodatkowy pakunek. Tyle, ze kazdy sam musi sobie odpowiedziec na pytanie
    jakosc czy wygoda. Bo poki co w trudnych warunkach (muzeum, wystawa,
    fotografia zwierzat) smartfony nadal sa daleko za mirrorlessami zarowno
    w zakresie optyki jak i sensora.
    W tej chwili najlepszy iPhone, z ktorego mozesz korzystac to 5S, ktory
    obecnie nie nalezy do krolow fotografii w trudnych warunkch i stad moje
    watpliwosci co do uzytecznosci takiego ukladu.
    Ponizsze fotki prezentuja mozliwosci komorek w trudnych warunkach:
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/sony-xperia-z3-apar
    at-zdjecia.html
    Osobiscie stawiam jednak na jakosc kosztem malego mirrorlessa w plecaku
    czy torbie:
    http://photosan.smugmug.com/TravelGermany/Berlin/Pot
    sdamer-Platz-Sony-Center/i-RnSLSTV/0/O/aweb-colorful
    sonylarge-001%2016Panorama.jpg
    (to akurat z lustrzanki ale przy tej wielkosci matrycy nie ma to znaczenia).