  • 11. Data: 2024-08-04 11:38:31
    Temat: Re: ile krzyczą w PL za usunięcie śrub anty
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.08.2024 o 11:20, PiteR pisze:

    > U nas w Polsce B nie kradną bo z Katowic daleki dojazd
    > a lokalni złodzieje wyjechali do Holandii do pracy ponieważ
    > nie mieli już co kraść.
    >
    > W takich depresyjnych regionach Polski złodziej czuje sie źle.

    Ja bym zrobił dla nich rezerwat i 2 obozy, które mogłyby się okradać
    wzajemnie. Perpetum mobile takie :)
    --
    Pixel(R)??

  • 12. Data: 2024-08-04 11:41:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.08.2024 o 11:20, PiteR pisze:
    > W takich depresyjnych regionach Polski złodziej czuje sie źle.

    A może czuje się źle bo dookoła widzi samych uczciwych.

    Tak zgadza się. Statystycznie oni mają mniej majątku ;-)

  • 13. Data: 2024-08-05 02:30:50
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > CENNIK
    >
    > 1szt=250zl z dojazdem
    >
    > 4szt= 550zl z dojazdem
    >
    > 100zl sztuka jesli dojedziesz do nas
    >
    > nie zgubcie nie ukręćcie kluczyka

    Mietek zdolny mechanik pewnie dorobi kluczyk na miejscu z tego co znajdzie
    pod ręką i wykręci.

    --
    Statek kosmiczny coraz bardziej oddala się od Ziemi. Nagle lecący w nim
    dwaj rosyjscy kosmonauci dostrzegają Pana Boga.

  • 14. Data: 2024-08-05 18:37:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:660aa4a9-c132-4c22-8a93-d52aa99f1107@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Mietek zdolny mechanik pewnie dorobi kluczyk na miejscu z tego co
    > znajdzie pod ręką i wykręci.

    Też tak myślałem do teraz jak kupiłem z alufelgami. Nie tak łatwo.
    Kluczyk zostaje zerwany we wzorku. Wzorek płytki.
    Mietek wycwanił się i chce od 300zł do 600zł za 4 koła.

    w Londynie pewnie do 200 funtów.

    Niektóre polskie Mietki nawet nie pozwalają patrzeć klientowi.

    --
    Piter

    # Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 15. Data: 2024-08-10 12:44:30
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Też tak myślałem do teraz jak kupiłem z alufelgami. Nie tak łatwo.
    > Kluczyk zostaje zerwany we wzorku. Wzorek płytki.
    > Mietek wycwanił się i chce od 300zł do 600zł za 4 koła.

    Może dospawać coś do śruby?

    > Niektóre polskie Mietki nawet nie pozwalają patrzeć klientowi.

    Do takich Mietków nie jeżdżę...

    --
    Po operacji chirurg pyta pacjenta:
    - Czy jest pan przesądny?

  • 16. Data: 2024-08-10 17:21:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ed6a1793-e78b-445a-a841-4fa1f30fe1d0@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Może dospawać coś do śruby?

    Można próbować ale spawanie to ryzyko dla elektroniki w samochodzie
    tażke "szanujące sie " Mietki w reklamie zaznaczaja z góry że nie
    spawamy. Przyspawane śruby ukręcaja się na spawie.

    https://www.youtube.com/watch?v=pFQu3FcSxSM

    https://www.youtube.com/watch?v=Oz0deLA7yU0

    > Do takich Mietków nie jeżdżę...

    pewnie nie pozwalają patrzeć tak jak 99% otwieraczy mieszkań.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI