  • Data: 2009-02-18 12:40:22
    Temat: Re: ile kosztuje strój motocyklisty?
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Feb 2009 12:53:20 +0100, de Fresz <d...@n...o2.pl>
    wrote:

    >No właśnie mam niejakie wątpliwości, czy te kolory,

    Nieno, niech jezdza w ciapki, jak zawodnicy torowi.

    > a zwłaszcza szycie na miarę - mają sens

    Pewnie jak zamowisz po tysiac sztuk z kazdego rozmiaru to na sztuce
    wyjdzie taniej niz przy szyciu na miare :)

    >dla następnego zamówią nowe ciuchy, bo ma inne gabaryty?

    No to co, maja zamowic po XXX kurtek w rozmiarze od S do XXXL, a buty
    od 38 do 46 ?

    >z uniwersalnej rozmiarówki, ale widać urzędnicy mają znaczie wyższe
    >wymagania...

    Ja mam taki pomysl, moznaby kupic im mundury z demobilu w niemieckiej
    policji.

    >1500 zł za kurtkę, to grosze? Kurdi, a ja jak taką kupiłem to
    >usłyszałem, że snobem jestem :->

    1500 za kurtke motocyklowa i mowisz ze wyrobiles sie z calym ubiorem w
    3tys ? Bo ile dales za spodnie, kask, rekawiczki, buty ?

    >No skoro mieli by mieć wdzianka luksusowe, to niech lecą odrazu po całości.

    alesz kufra oni nie chca kupic mocno wentylowanego kombi
    przeznaczonego na tor, tylko kurtke. Pojebaly Ci sie klasy motocykli
    (cena to nie wszystko). A skoro bys chcial oszczedzac to moze by im
    dac np romety skutery, a nie jakies koszmarnie drogie motocykle.
    he ?

    >I twierdzisz że to coś niespotykanego dla zwykłych motocyklistów,
    >ubierających się w porządne turystyczne ciuchy?

    Jak leje tydzien czy dwa tygodnie to codziennie zakladasz ten sam
    ciuch i stoisz w nim na chlodzie i deszczu ? Pytam bo ja nie pracuje
    na zewnatrz i nawet jak ostro leje to cos tam podeschne w biurze.
    A wyjazdy wakacyjne to tylko 2 tyg w cieplej porze.

    >Z rozmowy z takim jednym sympatycznym z drogówki wynikało, że gdyby
    >chciał używać czegoś nieregulaminowego, powinien najpierw wystąpić o
    >zgodę do komendanta.

    Aha.

    Pozdr
    newrom