-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!news.ett.com.ua!not-for-mail
From: a...@p...pl
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: ile V powinien miec akumulator
Date: Wed, 15 Feb 2012 13:20:24 +0100
Organization: ETT newsserver
Lines: 30
Message-ID: <t...@4...com>
References: <j...@4...com>
<jhau8h$i89$1@mx1.internetia.pl>
<s...@4...com>
<a...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 212.109.132.228
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: u...@n...ett.com.ua
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.6.1
X-Newsreader: Forte Agent 3.3/32.846
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:626207
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 15 Feb 2012 10:33:49 +0100, a...@p...pl wrote:
>On Mon, 13 Feb 2012 13:43:58 +0100, l...@...pl wrote:
>
>>On Mon, 13 Feb 2012 13:03:59 +0100, Mario <m...@...pl> wrote:
>>
>>
>>>> Akumulator 5-10 minut po wylaczeniu silnika wskazywal na multimetrze
>>>> 12.6V. Czy to dobrze czy zle???
>>>
>>>Kilka minut po wyłączeniu to powinien raczej pokazywać około 13,5 V.
>>
>>auto stoi na dworze od 16h (w nocy bylo -9 C) - napiecie na
>>akumulatorze 12.6V nadal tyle ile wczoraj.
>
>+48h akumulator wykazywal 12.38V - nie byl odpalany....
+15hczli dzis okl 13.00 temp 0,5C
bez obciazenia 12.4V
wlaczona dmuchawa, radio, swiatla dlugie
napiecie spadlo do 11,8V
Silnik odpalil za 1. razem, napiecie ladowania 14.4V (chwile po
starcie), potem ustabilizowalo sie na 14.2V, obroty silnika bez wplywu
na napiecie ladowania. Silnik pochodzil 15 minut i zostal wylaczony.
--
ThinkXtra
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.12 01:19 Eneuel Leszek Ciszewski
- 16.02.12 10:01 J.F.
- 16.02.12 17:31 Eneuel Leszek Ciszewski
- 16.02.12 18:59 PcmOL
- 17.02.12 01:10 Eneuel Leszek Ciszewski
- 17.02.12 10:23 J.F.
- 18.02.12 02:29 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=