eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaile V powinien miec akumulatorRe: ile V powinien miec akumulator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <j...@4...com>
    <4f38d08d$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhajpn$1t9o$1@news2.ipartners.pl> <jhauee$j4b$1@mx1.internetia.pl>
    <2950355184$20120213131415@squadack.com>
    Subject: Re: ile V powinien miec akumulator
    Date: Mon, 13 Feb 2012 13:29:47 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 23
    Message-ID: <4f39023d$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.145.50
    X-Trace: 1329136189 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26708 83.24.145.50:4895
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:626029
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:2950355184$20120213131415@squadack.com...
    > W nowszych samochodach może być 13.8V - dostosowanie do żelowych
    > akumulatorów...

    Z racji pracy mam w samochodach przechodzone żelówki z UPSów i bez zmian w
    regulatorze śmigają zwykle zaskakująco długo (3-4 lata, sumarycznie z 8 lat
    pracy), ot taki eksperyment. W żelowych zresztą przy pracy cyklicznej też
    można z napięciem podjechać do znamionowo 14,5V - ale to o czym piszesz
    niżej - trudno określić czy to cykliczna czy buforowa.
    Z moich doświadczeń wynika, że standardowe padają z racji wytrzęsionego
    materiału płyt, zmian w strukturze z racji głębokiego
    rozładwania/zasiarczenia. Nie często moje aku wysycha - ubytek elektrolitu
    powstaje tylko upalnym latem - gdzie znów powinno się napięcie ładowania
    zgodnie z zasadą zmniejszać no i do tego akumulator pracuje non stop praweie
    w pełni naładowany.
    Regulator w moim samochodzie ustala od prawie 15 przy -25 do 14 przy +30.
    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: