  • 1. Data: 2011-04-25 07:39:07
    Temat: [identyfikacja] Bike Włodka
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Witam,
    Jak nazywa się myśliwsko-zwiadowczy sprzęt ujeżdżany pana w kapeluszu?
    http://i.imgur.com/96ltW.jpg
    http://i.imgur.com/W84Ag.jpg

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 2. Data: 2011-04-25 08:41:18
    Temat: Re: [identyfikacja] Bike Włodka
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "nalesnik" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Jak nazywa się myśliwsko-zwiadowczy sprzęt ujeżdżany pana w kapeluszu?
    > http://i.imgur.com/96ltW.jpg
    > http://i.imgur.com/W84Ag.jpg

    Po silniku to jest to mercedes diesel.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-04-25 13:36:40
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Po silniku to jest to mercedes diesel.
    >
    > --

    PRECEL CSI zauważyło na deklu napis motovelo co wskazywało by - >
    http://www.motovelo.by/ a dalej ktoryś z motorków białoruskiego producenta
    obecny MINSK http://minsk-moto.com/

    ale jaki to model ??? pozostawiam wam do odgadnięcia

  • 4. Data: 2011-04-25 13:38:18
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    www Wojciech Makles mail :
    b...@n...info ----------------------------------------------------
    ----------------
    NESSO Olesnicka 15B 50-320 WROCŁAW NIP 8961421735 tel 71 7271647 / 3210489
    tel. mob. 601721161 www.nesso.info

    chyba to : http://minsk-moto.com/s4_125 [ ???????? ?4 125 ]

  • 5. Data: 2011-04-25 17:19:07
    Temat: Re: [identyfikacja] Bike W?odka
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 25.04.2011 15:38, NESSO pisze:
> [...]
    CDI Commonrail DIesel proste:D (bez turbo niestety)

    > chyba to : http://minsk-moto.com/s4_125 [ ???????? ?4 125 ]

    "moto*VELO*" !! i wsio jasne;)
    ja uparcie pytałem googla o "motofeld" , a gugiel równie uparcie
    odpowiadał że "dupa"

  • 6. Data: 2011-04-25 18:32:47
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-25 15:38, NESSO pisze:
    > www Wojciech Makles mail :
    > b...@n...info ----------------------------------------------------
    ----------------
    > NESSO Olesnicka 15B 50-320 WROC?AW NIP 8961421735 tel 71 7271647 / 3210489
    > tel. mob. 601721161 www.nesso.info
    > U?ytkownik "NESSO"<NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisa? w wiadomo?ci

    > chyba to : http://minsk-moto.com/s4_125 [ ???????? ?4 125 ]

    Ja stawiam na mmvz-113
    http://www.belarusguide.com/industry1/Minsk_motor.ht

    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki
    XTZ 750 '91
    Podkowa Leśna

  • 7. Data: 2011-04-26 06:54:43
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 25.04.2011 09:39, nalesnik pisze:
    > Witam,
    > Jak nazywa się myśliwsko-zwiadowczy sprzęt ujeżdżany pana w kapeluszu?
    > http://i.imgur.com/96ltW.jpg
    > http://i.imgur.com/W84Ag.jpg

    Ciposzko125

    --