  • 1. Data: 2011-04-25 02:32:25
    Temat: nowe BMW F800R, Kawa Z750, Suzuki GSR750 lub Yamaha FZ8 - szukam testów
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    Panowie i Panie,

    szukam testów porównawczych powyższych maszyn lub też chętnie usłyszę Wasze
    opinie. Noszę się z zamiarem kupienia któregoś z powyższych (gdzieś tam w
    tle tłucze mi się jeszcze po łepetynie Ducati lub Honda 600RR).
    Motorek - jako drugi, do miasta głównie, moc wystarczajaca.

    Pomożecie? :)

  • 2. Data: 2011-04-25 05:28:52
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Artur wrote:
> [...]
    > 600RR).
    > Motorek - jako drugi, do miasta głównie, moc wystarczajaca.

    GSR i FZ8 sa adresowane raczej do mniej doswiadczonych motocyklistow, a
    bmw to bmw. Bierz kawe, da najwiecej radochy.
    K.

  • 3. Data: 2011-04-25 08:36:24
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-04-25 04:32, Artur pisze:
> [...]
    > 600RR).
    > Motorek - jako drugi, do miasta głównie, moc wystarczajaca.

    Chętnie, ale trochę na to za wcześnie. GSR ledwo co trafił do salonów.
    Jakiś tydzień temu dostałem zaproszenie na jazdę testową, więc nie
    miałem jeszcze okazji porównać np. z FZ8.
    Nie wiem czy gdzieś w mediach pojawiło się już takowe porównanie, ale
    IMHO różnice będą raczej kosmetyczne. O F800R pisano dość obszernie w
    Motormanii (02/11), a o Kawie w ŚM (03/11).

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 4. Data: 2015-02-05 18:44:08
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2011 07:28:52 UTC+2 użytkownik kocyk napisał:

    > GSR i FZ8 sa adresowane raczej do mniej doswiadczonych motocyklistow, a
    > bmw to bmw. Bierz kawe, da najwiecej radochy.
    > K.

    Witam, noszę się z zamiarem zakupu nowego motocykla, proszę o opinie na temat BMW
    F800R 2015.
    Dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam - Rafał