  • 1. Data: 2011-04-25 00:30:01
    Temat: Z cyklu: "Znajdź szczegół ..."
    Od: " mixokret" <m...@W...gazeta.pl>

    2 podobne ogłoszenia.

    http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-1250-gt-abs-k8-n
    avi-dl-1000-M2566414.html

    oraz

    http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-1250-gt-abs-k8-n
    avi-dl-1000-M2571294.html

    Znajdź różnice.

  • 2. Data: 2011-04-25 07:37:46
    Temat: Re: Z cyklu: "Znajdź szczegół ..."
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-25 02:30, mixokret pisze:
    > 2 podobne ogłoszenia.
    > Znajdź różnice.

    Siema,

    hehehe, pewnie od używanej przeglądarki zależy przebieg... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 3. Data: 2011-04-25 09:00:55
    Od: Mario123 <b...@o...pl>

    W dniu 2011-04-25 02:30, mixokret pisze:
> [...]
    Jeżeli jedna różnica wystarczy to, drugi ma wydech w carbonie.

    Mariusz (Mario123)
    FZ6 S2 Fazer '07

  • 4. Data: 2011-04-25 18:45:44
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 00:30:01 +0000 (UTC), mixokret napisał(a):

    > 2 podobne ogłoszenia.

> [...]

    Inne opony, manetki, tankpad w innym miejscu. Naklejka pod przednią szybą.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 5. Data: 2011-04-26 06:00:18
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Inne opony, manetki, tankpad w innym miejscu. Naklejka pod przednią szybą.

    jak na moje oko po prostu dwa bardzo podobne motocykle. Nie ma co węszyć
    sensacji :)

    Poza tym chyba handlarz nie jest aż tak głupi żeby w jednym czasie wystawiać
    jeden pod drugim ten sam motocykl z różnym przebiegiem.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2011-04-26 06:09:14
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-26 08:00, Scyzoryk pisze:

    > jak na moje oko po prostu dwa bardzo podobne motocykle. Nie ma co węszyć
    > sensacji :)

    Ups... przyznaję bez bicia dałem się zwieść pozornie podobnym zdjęciom a
    skupiłem na niemal identycznym opisie, zwracam honor!!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97