  • 41. Data: 2010-01-20 20:55:33
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    > Modem można zastąpić komórką ale nie każdy tak chce.

    Komorki maja bezczelne simlocki, ktore daja sie usuwac, ale to narusza znow
    gwarancje komorki.

  • 42. Data: 2010-01-20 20:59:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TZ napisał(a):

    > Modem można zastąpić komórką ale nie każdy tak chce.

    O ile pamietam to rozwazamy sprawe taka, ze modem usb ulegl uszkodzeniu,
    operator zabral go celem wyslania do serwisu i w jego miejsce
    zaproponowal inny, ale nie usb tylko pcmcia, tu jednak okazalo sie, ze
    urzadzenie, w ktorym mialby on byc uzywany nie ma takiego gniazda? Wiec
    trzeba np bylo poprosic o aparat telefoniczny ktory moze pracowac jako
    modem zastepczy etc ;)

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.

  • 43. Data: 2010-01-20 21:02:15
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Norbert !

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 21:55:33, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Norbert x...@h...spam, news:hj7qk6$9o4$1@sunflower.man.poznan.pl

    > Komorki maja bezczelne simlocki, ktore daja sie usuwac, ale to narusza znow
    > gwarancje komorki.

    Teraz już nie.

    --
    Hej!

    - Joanna d'Arc była jedyną dziewicą we Francji, za co też poniosła karę. -

  • 44. Data: 2010-01-20 21:05:28
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Januszek !

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 21:59:50, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    januszek j...@p...irc.pl, news:slrnhlerm3.f2q.januszek@gimli.mierzwiak.com

    > Wiec trzeba np bylo poprosic o aparat telefoniczny ktory moze pracowac
    > jako modem zastepczy etc ;)

    Oczywiście.
    Tylko czy dadzą w zastępstwie modemu komórkę za 200-300zł gdy taki modem
    wart jest z 30zł ?

    --
    Hej!

    - Gdy go Basia ujrzała - zapłodniła się i spuściła oczy. -

  • 45. Data: 2010-01-20 21:09:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TZ napisał(a):

    > Tylko czy dadzą w zastępstwie modemu komórkę za 200-300zł gdy taki modem
    > wart jest z 30zł ?

    Osobiscie, gdybym mogl kupic samemu modem zastepczy za 30 zl to nie
    zawracalbym sobie glowy proszeniem sie u operatora o zastepnik ;)

    j.

  • 46. Data: 2010-01-20 21:16:46
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Januszek !

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 22:09:37, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    januszek j...@p...irc.pl, news:slrnhles8d.fk0.januszek@gimli.mierzwiak.com

    > Osobiscie, gdybym mogl kupic samemu modem zastepczy za 30 zl to nie
    > zawracalbym sobie glowy proszeniem sie u operatora o zastepnik ;)

    Kolega też tego nie zrobił, czasem korzysta z komórki przekładając karty
    SIM.

    --
    Hej!

    - Pewnego dnia kotłowy umarł na skutek rozwalenia się. -

  • 47. Data: 2010-01-20 21:32:27
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    > Osobiscie, gdybym mogl kupic samemu modem zastepczy za 30 zl to nie
    > zawracalbym sobie glowy proszeniem sie u operatora o zastepnik ;)

    Za 30 zl to co najwyzej GPRS/EDGE, kolega ma do zuzycia ponad 10GB na
    miesiac, oj ciezko ;) Oj ciezko kiedy glowna strona portalu ma ponad 1MB, 10
    lat temu internet byl piekny, bez oczojebnych flashow zamulajacych lacze i
    procesor i dalo sie pracowac na SDI.

  • 48. Data: 2010-01-21 07:57:33
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Wydaje się, że istotne jest warunkowanie zawarcia jednej umowy od
    > drugiej,

    Bzdura.

    szwagier

  • 49. Data: 2010-01-21 08:05:43
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    op23 pisze:

    > Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Nie działa. Może jakby było do czego włożyć to by działała, ale to
    > nieistotne jak się nie ma do czego włożyć.

    Nie dziala, bo urzadzneie ktore zostalo kupione nie dziala. Co ma do
    tego operator? Modem nie jest dzierzawiony tylko kupiony i od dnia
    transakcji operator odpowiada za wady sprzetu zgodnie z warunkami
    gwarancji/rekojmi.

    > No właśnie. W promocji uwarunkowej zawarciem umowy na świadczenie usługi.

    Mylisz pojecia. Operator udzielil upustu w wysokosci 99% procent ceny
    urzadzenia dlatego ze kupujacy wykupil rowniez usluge. Nikt nie zmuszal
    do kupienia modemu.

    > Ale zmusza do zawarcia umowy o którą chodzi by ten modem wziąć. Jest w
    > umowie.
    Czyli ktos podpisuje umowe o wartosci 2000 zl zeby dostac modem o
    wartosci 300 zl???Powiem krotko - idiota.

    > Ale nikt tej usługi nie chciał bez modemu.

    A nie mowilem, ze jestes idiota? Znam kilka osob ktore korzystaja z
    mobilnego internetu bez kupowania modemu od operatora, zreszta sam tez
    mam blueconnect bez "promocji na modem".

    szwagier

  • 50. Data: 2010-01-21 08:07:04
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Plus sprzedaje w promocjach urządzenia, których tak prosto nie zastąpisz.

    Wiecej szczegolow na ten temat poprosze, niezwykle mnie to zainteresowalo.
    Jakie to sa "urzadzenia" ktorych nie zastapi zwykly telefon z wbudowanym
    modemem?

    szwagier