  • 1. Data: 2010-08-17 09:44:41
    Temat: iPlus na CDMA 450MHz
    Od: a...@p...pl

    bedzie iPlus na CDMA na 450 MHz

    http://media2.pl/telekomunikacja/66773-plus-wejdzie-
    z-internetem-do-malych-miejscowosci.html

    A co z Blueconnectem? Jak chodzi Polsat Internet - z czyjej sieci
    korzystaja?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-08-17 10:21:43
    Temat: Re: iPlus na CDMA 450MHz
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    a...@p...pl napisa?(a):

    [...]

    > http://media2.pl/telekomunikacja/66773-plus-wejdzie-
    z-internetem-do-malych-miejscowosci.html

    Skracaj linki: http://media2.pl/telekomunikacja/66773,.html

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-08-17 10:45:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 11:44:41 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > Jak chodzi Polsat Internet - z czyjej sieci
    > korzystaja?

    z własnej

    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
    dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 4. Data: 2010-08-17 11:50:58
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 17 Aug 2010 11:45:40 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >z własnej

    a jaka to jest technologia i pasma? Jakas opinia na temat ich
    Internetu?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-08-17 12:07:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 13:50:58 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > a jaka to jest technologia i pasma? Jakas opinia na temat ich
    > Internetu?

    UMTS 900, GSM 1800 i coś podobnego do Wimaxa/WLAN na 2570-2620 MHz

    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla
    uzytkownika "normalnego" jest bez celowe"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 6. Data: 2010-08-18 14:38:29
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 17 Aug 2010 13:07:32 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >UMTS 900, GSM 1800 i coś podobnego do Wimaxa/WLAN na 2570-2620 MHz

    dot. Internet Polsat

    gdzies namierzylem informacje, ze jest to UMTS na 850 i 900 MHz,
    natomiast 1800 i WiMAXy ?????

    Ciekaw jestem jaki to modem obsluzylby te wszystkie pasma?

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-08-18 14:41:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 16:38:29 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > gdzies namierzylem informacje, ze jest to UMTS na 850 i 900 MHz,
    > natomiast 1800 i WiMAXy ?????
    >
    > Ciekaw jestem jaki to modem obsluzylby te wszystkie pasma?

    żaden - bo każde z nich jest dla innych ofert a nawet realizowane przez
    inne firmy (należące albo do siebie nawzajem albo do Polsatu, lub Solorza
    lub jego figurantów)

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski