    From: "VomitroN" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPlus i PUKanie klienta
    Date: Sat, 30 Jun 2012 00:59:24 +0200

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w wiadomości
    news:1jrxls1o84idv.dlg@lepper.institute.com...

    > Klientem jesteś do momentu podpisania umowy. Później jesteś już tylko
    > numerkiem w sprawozdaniach finansowych i żuczkiem płacącym rachunki.

    A to sie zgadza. Jakis czas temu mielismy nawet ludzika z Plusa, przyspawanego do nas
    na stale. Zawsze slodko pierdzial do chwili podpisania umow. Potem, gdy pojawial sie
    jakis problem, obiecywal, ze osobiscie wszystko zalatwi, potem nie mozna bylo sie do
    niego dodzwonic. A przez ostatnie dwa lata nikt z Plusa nawet do nas nie zajrzal.
    No ale gdy byly zlote czasy i jeden abonament potrafil generowac 1,5-2 kzl, to
    bylismy swietnym klientem dla Plusa. Teraz gdy staram sie ciac koszty prawie po
    bandzie, czuje ze co miesiac Plus do mnie szepcze: - Plac i spier....alaj.

    No to zaplace i spier....alam. Tyle ze do innego operatora.

    VomitroN