  • 1. Data: 2012-05-03 10:46:28
    Temat: iPhone5 juz jest na chinskim rynku ;)
    Od: AL <a...@s...tam>

    jesli ktos nie moze sie juz doczekac.....
    http://www.kciuk.pl/Chinski-iPhone-5-juz-w-sprzedazy
    -a92012

    pewnie gotowca juz maja, czekaja tylko na oficjalna premiere :-D

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2012-05-03 15:41:18
    Temat: Re: iPhone5 juz jest na chinskim rynku ;)
    Od: Marcin Litwiński <m...@g...com>

    On May 3, 10:46 am, AL <a...@s...tam> wrote:
> [...]
    z-w-sprzedazy-a92012

    > pewnie gotowca juz maja, czekaja tylko na oficjalna premiere :-D

    Dziwi mnie Chińska i Japońska kultura :P

  • 3. Data: 2012-05-04 07:28:58
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    > jesli ktos nie moze sie juz doczekac.....
    > http://www.kciuk.pl/Chinski-iPhone-5-juz-w-sprzedazy
    -a92012

    > pewnie gotowca juz maja, czekaja tylko na oficjalna premiere :-D

    I do tego ten iP5 chodzi na Ice Cream Sandwich;-)

  • 4. Data: 2012-05-05 17:52:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Litwiński" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    z-w-sprzedazy-a92012

    > Dziwi mnie Chińska i Japońska kultura :P

    Czemu? Co w tym dziwnego? Ludzie się bawią i już...
    To się nazywa poczucie humoru jeśli nie wiedziałeś ;-)