  • Data: 2011-11-24 14:32:59
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-24 14:36, Pszemol wrote:

    > No ale chyba zdajesz sobie sprawę że na ekranie o niskiej
    > gęstości pikseli musisz tekst powiększyć bardziej aby był
    > czytelny niż na ekranie o większej gęstości pikseli...
    > A zatem może się okazać w pewnych warunkach że do
    > czytania tekstu mniejszy ekran o większej gęstości pikseli
    > okaże się ekranem pojemniejszym niż większy ekran
    > o niskiej gęstości pikseli.
    > Większa gęstość pikseli da również lepsze efekty przy
    > oglądaniu grafiki o dużej rozdzielczości czy filmów HD.

    Przekonales mnie.
    Ide zajac kolejke przed Apple PL, jutro moze cos rzuca na sklep ;]

    Do jakiej zatem rozdzielczosci musialbym powiekszyc tekst na starym
    Palmie z rozdz. 160x160 zeby mozna bylo tekst przeczytac?
    Sory, dla mnie nie ma zadnej istotnej roznicy przy tekscie normalnej
    wielkosci (przy duzych literach wielkosci ok 2.5mm). Nieco ostrzejsza
    krawedz nie wplynie magicznie przy tej wiekosci na czytelnosc. Wszystko
    zas co bedzie sporo mniejsznie nie interesuje mnie bo nie chce sie
    wslepiac w taki maczek, choczby byla to nawet rozdz 1900x1200.
    Nie jestem tez jakims szczegolnym fanem samoleda. Jest ok, kolory
    podobno maja gdzies profile i mozna je przyciszyc jesli komus
    przeszkadzaja. Czern faktycznie jest czarna. Nie przezylem jednak szoku
    przesiadajac sie z Defy.