  • Data: 2011-11-24 17:03:22
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-24 16:46, Pszemol wrote:

    > Ty podobno już masz iPhone, źle Cię pamiętam?

    Niet, mam SGS2, N8 a ze sprzetu jablkowego kiedys mialem ipoda touch 2gen

    > Litery 2.5mm to ja mam na monitorze który oglądam z dużo
    > większej odległości niż ekran telefonu... Mając iPhone4 mógłbyś
    > oglądać bez wysiłku dużo mniejsze literki na ekranie bez
    > cierpienia przy czytaniu maczku. Właśnie dlatego cierpisz bo
    > oglądasz je na ekranie o małej gęstości pikseli.

    Papier ma chyba wyzsza rozdzielczosc niz iP4 jednak nadal nie lubie
    malego druku, nie wynika to z wady wzroku. Po prostu lubie komfortowa
    dla mnie wielkosc czcionki i wynosi ona mniej wiecej tyle ile wielkosc
    tekstu w ksiazkach. Mogliby przeciez drukowac mniejszy tekst ale z
    jakiegos powodu tego nie robia...

    > Nie mam ŻADNYCH zastrzeżeń do czerni na swoim ekranie iP4.
    > Natomiast miałem DUŻE zastrzeżenia do koloru i jasności bieli
    > na obu telefonach z androidem jakie widziałem w sklepie.

    Ty nie masz zastrzezen do czerni a ja nie mam zastrzezen co do
    rozdzielczosci. Jesli zestawisz oba telefony w warunkach mniej polowych
    niz sklep zauwazysz spora roznice w czerni.

    W tytule wspomniales o tym, ze ekran iP jest najlepszy, podsumujmy:
    1. Rozdzielczosc, wyzsza niz w innych telefonach: plus
    Swoja droga jak zyli uzytkownicy wczesniejszych iP z taka
    beznadziejna rozdzielczoscia?
    2. Czern gorsza niz w SAMOLEDach: minus
    3. Wielkosc, dla bardzo duzej liczby osob zbyt maly: minus
    (wiem, napiszesz ze to sprawa subiektywna; mysle jednak ze nastepny
    keynote z iP5 dostarczy wiekszy ekran i bedzie to niezwykle
    wydarzenie)
    4. Bialy odcien ekranu: o czym te ludziska pisza?
    https://discussions.apple.com/thread/2483151?start=1
    5&tstart=0
    Oczywiscie SAMOLED w SGS2 tez nie jest idealem i bedzie mial jakis
    zafarb. Mam nadzieje, ze nikt nie pracuje na tym sprzecie zawodowo w
    Photoshopie ;]
    5. Wytrzymalosc: ekran to nie tylko kolory i rozdzielczosc ale takze
    odpornosc na codzienne warunki pracy. Ten test jakos nie wykazuje
    "lepszosci" iP4:
    http://www.youtube.com/watch?v=elKxgsrJFhw&feature=p
    layer_embedded

    Jakie jeszcze kategorie mozna wrzucic aby wykazac ta lepszosc ekranu iP4?
    Zdrowko